Rendszeres olvasók

2011. június 8., szerda

MAX FACTOR AJAKFILC - Teszt

Annyi helyen találkoztam vele, hogy úgy gondoltam, hogy veszek egyet én is mivel DM kuponnal fél áron volt.
Nekem azok a rúzsok amikre azt mondják, hogy tartós, csókálló, ... stb, nem igazán szoktak beválni.

Most egy hétig próbálom, majd a 01-es színmegjelölésű filcet, hogy nálam igazak-e amit írnak. 1 hét múlva írom a tapasztalatokat.

A csomagolása nagyon színpatikus, mivel elég komolyan le van fóliázva, kisollóval kellett besegítenem, hogy le tudjam fejteni róla. Ez azért is jó, mert nem kell több idegen nővel "nyálcserét" folytatni.

Szóval túl vagyok pár nap használaton. Én lehetek a kivételek egyike elolvasva a többi beauty blogger oldalát. Nekem nem olyan tartós mint amennyire a többiek írták.

Amikor először használtam olyan volt, mintha a lányom filctollával festettem volna ki a számat. A vékony végével nagyon szépen lehet kontúrozni, majd pedig az oldalával ki lehet tölteni a kimaradt részt. Egy felvitel után természetes hatása volt, mintha a saját szájszínem lenne, még egy réteggel pedig erősebb színhatás érhető el.

Az illata a régi Gabi fogkrémre emlékeztet és az íze is valami hasonló. Felkenés után én azért elég hosszú ideig éreztem azt, hogy kissé ragad. Igaz amikor úgy tettem fel, hogy először alá szájkontúrceruzával is kifestettem a számat akkor ez a ragacsos hatás gyorsan elmúlt. 
A tartósságát úgy mértem le, hogy mielőtt elindultam munkába kifestettem a számat, bent elvégeztem a reggeli tennivalókat. Eddig semmi baj nem is volt. Jött a reggeli és utána már semmi nyoma nem volt a számon a színnek. Ezért ismételtem és délig csak ittam, na meg beszélgettem. Délre ismét semmi nyoma nem volt a rúzsnak?!

Eddig legtartósabbnak akkor tűnt amikor a filc felvitele után egy kis szájfényt is felkentem a tetejére és nem ettem, nem ittam semmit. :) (Ez azért hosszú távon kivitelezhetetlen). A csókállóságot még nem teszteltem, mert a férjem nem igazán díjazza, ha  rúzsos szájjal csókolózunk, az viszont igaz, hogy a lányom arcán nem hagy nyomot reggelente. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése