Rendszeres olvasók

2011. július 24., vasárnap

Napi smink - sárga és kék(zöld)

Tegnap este egy kis esti szabadtéri koncertre mentünk és nem nagyon volt kedvem sminkelni. De ugye nem is én lennék, ha smink nélkül mennék valahova, ezért megerőltettem magam.

Mivel nagyon gázos pár napja az arcom ezért  BB krémet tettem fel, hátha segít. Igaz kissé világosabb mint az arcbőröm, de este ez annyira nem volt feltűnő, pláne úgy, hogy fedésnek tettem fel még púdert is.


Elég szkeptikus vagyok azokkal a dolgokkal, amikről mindenki áradozik, hogy mennyire jó, mert azok amik nekem soha nem szoktak bejönni. A BB-nek is adtam egy esélyt. Este amikor lemostam az arcomat akkor én lepődtem meg a legjobban, hogy a gyulladások halványabbak lettek és van ami el is tűnt. Tehát a BB Krémnek *5. Igaz nálam a bőrhibákat annyira nem fedte el, kellett hozzá a púder, hogy szebbnek tűnjön az arcom.







A szemhéjamon az L.A. Makeup palettájából van a sárga, a mélyítő vonalra és az alsó szemhéjamra a L'Oreal Color Appael Holographic (színkódot a biztonsági chip teljesen leszedte). Essence tussal húztam ki a felső szempilla tövét.
A felső kékes zöldet használtam

A Latin Combo koncert nagyon jó volt, csak az időjárás nem volt a legmegfelelőbb.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése