Rendszeres olvasók

2011. november 5., szombat

Szalagavató smink - step by step

November! Visszaemlékezve iskolás éveimre ez volt az a hónap a gimiben amikor lelkesen készültünk a szalagavatóra. Én annyira lelkesen próbáltam a nyitótáncot, hogy sípcsonton rúgtam balettcipőben egy srácot és eltört a nagyujjam. Az én szalagavatóm abból állt, hogy gipszcsizmában ültem a nézőtéren és néztem az osztályomat, akik lelkesen táncolták a körmagyart. Gondolhatjátok, hogy menyire volt kedvem jól kinézni, amikor a gipsz eltakarása végett hosszú fekete szoknyát húztam, úgy néztem ki mint egy öreganyó. Még fénykép sem készült rólam akkor, mert nem engedtem. 

A november havi projektem hogy a lehető legtöbb alkalmi sminket készítsem el lépésről lépésre, hogy Ti minél jobban nézzetek ki ezen jeles eseményen.
Első körben kifejezetten olyan sminket készítettem amihez drogériás és 100 Ft-os boltban kapható termékeket használtam fel. Már csak azért is, mert visszagondolva fiatal éveimre, nem igazán engedhettem meg magamnak akkor még semmilyen drága sminkterméket. 
1. Először is feldobtam egy maszkot (jelen esetben egy csokisat) és miután lemostam egy hidratálókrémmel kentem be az arcom. 
2. Miután kellően beszívódott a krém jöhet az alapozó. Én nem olyan régen vettem egy Catrice mattító alapozót, ezt használtam. Már csak azért is ajánlott mert a nayg buli hevében biztos, hogy ki fog fényesedni az arcbőrötök.
3. Én mindig úgy csinálom, hogy az alapozó után viszem fel a korrektort, mert így nem kenem le, majd pedig ütögető mozdulattal dolgozom bele a bőrbe.
Nem vagyok bárányhimlős :D
4. A szemhéjalapozásról nem szabad elfelejtkezni, ha azt akarod hogy a buli végére is a helyén maradjon a festék és ne úgy nézz ki mint a pandamaci.
5. Az Alverde 4-es szemhéjpúder fehér árnyalatát a belső szemzugba applikátorral vittem fel.
6. A Miss Rose barnás árnyalatú palettájának arany árnyalata került a szemhéjam közepére.
7. A külső V-be és a mélyítővonal egy részére pedig a Miss Rose paletta óarany árnyalat került
8. A mélyítővonalra és a fölé kissé az Essence smokey ecsetével a Lora paletta sötétlila árnyalatát dolgoztam el, illetve a színeket ezzel mostam össze, hogy ne különüljenek el a színek.
9. A felső szempillavonalat az Essence zselés tussal emeltem ki. Az alsó vízvonalat barna szemceruzával húztam ki és az alsó szemhéjra a kétféle aranyszínt dolgoztam el. A Persze nem szabad elfelejtkezni a szempillaspirálról sem.
10. Az arcra mehet még egy kis mattító púder és a pirosító.
11. A számra egy Essence rúzst használtam, de persze lehet helyette szájfényt is, de passzoljon a szemfestékhez.
Ha egész este szeretnél jól kinézni, akkor a táskába vidd magaddal a púdert, a szemceruzát és a rúzst/szájfényt, hogy időnként felfrissíthesd a sminket.








1 megjegyzés: