Rendszeres olvasók

2012. február 25., szombat

Tavaszias smink step by step, OUTFIT, Kocsonyafesztivál

Mint ahogyan a héten már többször is írtam róla, elkezdődött Miskolcon az 3 napos őrület. 
Tegnap 2kor volt a nyitó felvonulás végig a Széchenyin. Visszagondolva az elmúlt évekre, régebben sokkal több és színesebb felvonuló volt. Ami pedig különösen bosszantott az az, hogy túl koránra tették. A hangulat ennek ellenére fergeteges volt, a románok csinálták a hangulatot rendesen. Előttünk egy 5 főből álló "harci alakulat" is vonult, akik a menet végére már nem igazán voltak szomjasnak mondhatóak :) 

Szerencsén van, mert drága jó öcsém itthon van és végre készült rólam egy két normálisnak és elfogadhatónak mondható fénykép. Köszi tesó!!! :D
 
 
 És persze a marhulás sem maradhatott el.
Este még visszamentünk a Carbonfools koncertre. Ez a helyszín az amit nem értek. Hogyan lehet  és miért, beszorítani ennyi embert egy olyan kis területre. A végén már a díszkerteben (vagy minek hívják azokat) is csüngtek a a fiatal lányok. Ez a terület alkalmatlan ilyen koncertek megrendezésére. Nem sokon múlott, hogy a bokámat nem törtem, mert nem vettem észre a tömegben és a sötétben a szökőkút vízelvezető árkot (és nem csak én voltam az egyetlen aki ott el akart esni) Maga a koncert hihetetlen jó volt, sikerült azért elvegyülnünk a sok sikítozó tinilány között :) Az első sorban még egy 70 év körüli nagypapát is felfedeztem aki lelkesen hallgatta végig a zenét, és tűrte, hogy a lányok körülötte megőrülnek.

Ma délután Anna and the Barbies koncertere megyünk. Csengének fel akartam kicsit kelteni az érdeklődését és mondtam neki, hogy azt az énekesnőt megyünk hallgatni aki a gombócos számot énekli. Egyszerűen nem jutott eszembe, hogy hogyan kezdődik a szám. Persze a kisasszony kapásból elkezdte énekelni az első sortól hibátlanul. :o 
A délutáni programra készült a smink is mert olyan jó kis tavaszias idő van, és ezt estére is át tudom majd alakítani nagyobb nehézségek nélkül.
1. Alapozás után a L.A. Colors Lolipop paletta árnyalatait használtam. A belső V-be a világosabbat.
2. A külső V-be pedig a sötétebb lilát vittem fel.


3. Az L.A. Colors Lush paletta zöldjével árnyaltam a mélyítő vonalat.
4. A szemöldökcsontra pedig egy halvány rózsaszínt vittem fel highlightrenek.


5. Az alsó szemhéj szemzug részére a Lush paletta fehér színét használtam.
6. Az alsó szempillatövet pedig a zölddel húztam ki és a vízvonalra zöld szemceruzát használtam.


Estére jöhet majd egy kis füstösítés, tusvonal és jöhet a buliiiiiiiiiii!
 
 
 
 



14 megjegyzés:

  1. Mi barátnőmmel ma hatra megyünk a salsa bemutatóra, de lehet maradunk a Compact Disco koncertre 8-kor :) Jó szórakozást! :) ÉS szép volt a tegnapi sminked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! De jó, hogy írtad. El is felejtettem, hogy ma az is lesz :) Jó kis estének nézünk elébe. Compact Disco, Maszkura, utána meg...

      Törlés
  2. mindig kész vagyok Tőled, annyira tetszik a stílusod, és az, ahogyan az egyszerű darabokat stílusosan, feltűnés nélkül tudod egyedivé tenni a színes kiegészítőkkel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ezt írod, mert nem vagyok egy nagy divatguru, abból próbálom kihozni a legjobbat amim van. (bár ha melóban látnál nem ezt írtad volna :D)

      Törlés
  3. én hogy maradtam le a hajszín váltásról??:d

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Köszi :) Még mindig ezüstöt akarok, de most megint tetszik így, úgyhogy marad.

      Törlés
  5. Ez tök jó! Nagyon szuperül áll minden (ruha, smink, haj)!
    Nem tudom, milyen az alapozód de szépséges baba-bőröd van!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Catrice Infinitte Matt és rajta Bourjois Healthy Balance púder van rajtam a képeken.

      Törlés
  6. az imént hallottam a tévében, h csirkelábevő verseny is volt, hát én azt úgy szeretem, jövőre tutira kocsonyafesztiválozni kell, ezért is (csak most pránanadi 2-re mentem inkább, önmagam helyrerakása most égetőbb, mint a móka-kacagás).
    csini voltál és szépséges a smink. nekem picit túl szöszi vagy már, de amennyire láttam a fotókon, ez se lesz örökre így. :) irigylem is az ilyen bátor nőciket, én 14 éve nem szabadulok a vörösömtől, mert félek, h más színnel nem lennék ennyire én.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a csirkelábevő versenyt nem láttam, csak hallottam róla :)
      Nálam egyáltalán nem okoz gondot a változtatás. Levágatom bármikor hiszen úgy is megnő, bármikor átfestetem, mert ha nem tetszik úgyis tudok rajta változtatni. Pont ezért is mentem többször modellnek fodrászbemutatókra és imádtam, hogy több dolgot is kipróbálhattam.

      Törlés