Rendszeres olvasók

2013. június 11., kedd

I Hate Barbie - III. SAKK

Újra próbálkoztam a SAKK-on. Nagyon tetszettek a kiírt témák, kivéve ezt az egyet. Utálom a Barbie-t.
Volt nekem is gyerekkoromban, de én azt is átalakítottam. 
Nem tudtam, hogy nyúljak a témához, először egy meggyilkolt Barbit akartam kreálni, de nem tudtam kivitelezni a szögekkel átlőtt fejet.
Aztán valamit csináltam végül is. A végeredménnyel nem vagyok igazán elégedett, de már 3. hete vagyok beteg és az is pont elég kihívás volt, hogy a rongyos orromat fotózható állapotba hozzam.

Mivel a gyártók régebben nem csak szőke műnőket csináltak, hanem több hajszínnel is próbálkoztak, igyekeztem elszakadni a klasszikustól. Majd tönkretettem a babát :)
Számomra a Barbie az erős túlzásról szól, így nem fogtam vissza a színeket.

Ha valakinek tetszene amit csináltam akkor megköszönöm a szavazatot.






3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik :) megyek szavazok rád :)


    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. imádom hogy ilyen vagány vállalkozószellemű anyuka vagy, remélem továbbjutsz, számomra nagyon pozitív minden ami a mentalitásopdról sugárzik. Annyira béna sminkek készültek ebben a körben hogy néhánytól hányingerem lett annyira igénytlen volt, ha te nem jutsz tovább akkor nem a sminkeden múlott.

    VálaszTörlés