Rendszeres olvasók

2011. június 20., hétfő

Arcfestés - virágok

Amikor sminkelni tanultam a tanfolyamon, volt egy kis kitérőn a gyerekarcfestés világába. Annyira beleszerettem, hogy azóta is szívvel lélekkel csinálom ha felkérnek és olyan munkát nem adok ki a kezem közül amivel nem vagyok teljesen elégedett és a gyerek arcán nem ugyan az látható mint ami a fényképen amit kiválasztott. (sajnos észrevettem rendezvényeken, hogy egyesek inkább a mennyiségre mennek és nem a minőségre. Mivel ugyan abból a könyvből dolgoztak mint amiből én is ismerem benne az összes mintát, de a gyerek arcára ránézve először nem volt felismerhető, hogy mit is kért :( ). 

Első felindulásból, mert sürgősen szükségem volt először festékre egy olyan termékcsaládot vettem meg ami olcsó volt és nagy kiszerelésű. Na ez azóta a szekrényben áll és porosodik. Az ideg majd meg ölt amikor elmentem egy gyerekzsúrra festeni és a festék a pigmentáltság hiánya miatt szinte észrevehetetlen volt a gyerkőcök arcán. Az volt a "szerencse", hogy picurok voltak és nekik még az is tetszett, de én a föld alá süllyedtem szégyenemben. 

Ez utána a tapasztalat után márkát váltottam Éljen a Snazaroo, igaz drága (mert egy tégely 2000 .-Ftkörüli van) de nagyon sokáig elég, gyönyörű színei vannak és nagyon jól keverhetőek egymással. Én ezt ha azonnal kell (mert ugye ez mindig így szokott lenni) akkor a városban található művészellátók egyikében szoktam beszerezni, ha pedig ráér akkor érdemes a http://www.csillamvilag.com/shop/index.php?lang=hu oldalról rendelni. Ezen kívül még nagyon sok jó termékük van és nagyon kedvesek is.

A lányomnak elég érzékeny bőre van, de ettől a festéktől semmi baja nincs, ellenben az óvodában a megkérdezésünk nélkül kifestették az arcát olyan festékkel amit én az első alkalommal vásároltam és tettek fel rá valami csillámot is. Estére az egész arca tele volt kiütésekkel és be is dagadt. Az ideg majd szét vetett, már csak azért is mert amikor felajánlottam, hogy ingyen elmegyek kifestem a kicsiket gyereknapon akkor egyből azzal jöttek, hogy meg kell kérdezni a szülőket, hogy lehet-e. Most nem volt fontos, ennek köszönhetően mehettünk bőrgyógyászhoz aki eltiltotta, hogy fémmel érintkezzen a bőre. Tudni kell, hogy a silány, olcsó csillámok fémet tartalmazhatnak, amik egyeseknél allergiás reakciót válthatnak ki (kipirosodás, viszketés, kiütések). 
Milyen a bőrre alkalmazható csillámpor?
- kozmetikai alapanyagból készül (olyan műanyag fóliából vágják, ami semleges, bőrbarát),
- a színezéshez alkalmazott pigmentek akkor sem árthatnak, ha napokig-hetekig érintkeznek a bőrrel,
- fém származékot nem tartalmaznak.
Nem érdemes az egészségünkön spórolni, és az sem mindegy, hogy milyen hírünket keltik a munkánk után.

De most jöjjenek a virágos minták (folyamatosan bővülnek majd a képek)
A "szolidaritás virága".














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése