Rendszeres olvasók

2011. június 29., szerda

"Beszerzőkörút"

Csak egy csomag vattakorongért mentem be a Rossmannba, de üres kézzel nem tudtam kijönni onnan. Gondolom az sem véletlen, hogy az összes sminkcucc a pénztár mellett van. Így a kedves vásárló amíg várakozik, akarva akaratlanul is elkezdi nézegetni a kínálatot.
Azt már tudtam az ajtóban, hogy a Rimmel termékekre 25% kedvezmény van, de így hó végén nem igazán akartam költeni semmire (amúgy is túl sok mindenem van). Viszont volt még ott egy kis gömb amiben még attól is olcsóbban voltak termékek. Többek között ez is:
 Az ára volt ami meggyőzött, hogy vegyem meg. 369 Ft.
Balról jobbra haladva:
- az első alatt szemhéjalapozó van
- a második alatt alapozó
- az utolsó csak úgy magában van felvíve. Túl sok különbség a színében nem látható.
Viszont! "dörzspróbának"  tettek ki őket és amit csak magában vittem fel, könnyen lejött, a másik kettő pedig olyan maradt mint amikor felvittem.
Tetszett, hogy elég csak hozzáérinteni az applikátort és megfelelő mennyiség kerül rá, nem kell szétdörzsölni, hogy valami is kerüljön rá. Pont megfelelően pigmentált és a napfényben nagyon szépen csillog.

Eltelt pár óra mióta feltettem a kezemre (úgy gondoltam nem törlöm le egyből, kíváncsi vagyok mikor tűnik el). Amit az Artdeco szemhéjalapozóra kentem fel, még mindig ugyan olyan állapotban van mint amikor a fénykép készült. Az alapozón lévő kopott, de még látszik, hogy milyen színű volt. Viszont az amit csak úgy magában raktam fel, már eltűnt a kezemről.  

 A másik termék amit nem tudtam még otthagyni egy Maybelline Khol Express Silver Black árnyalatú szemceruza. Ennek az ára 500 Ft-ra volt leakciózva. Ahogy elnéztem a Maybelline állványát, elég sok másik termék is akciós volt. Érdemes bekukkantani a boltba. :)
A szemceruzával a lányom firkálta össze a kezem, az még dörzsöléssel sem jött le, frankón nyúznom kell a bőrömet, ahhoz, hogy veszítsen a színéből. Tehát ezzel a vásárlással eddig elégedett vagyok. Igaz akkor fog gazán bizonyítani, ha majd a szemhéjamról sem tűnik el. :) Holnap tesztelem is.

Reggel késésben voltam, így csak egy nagyon alap sminket tettem fel. Először a szemhéjalapozóval kezdtem. Ez volt a baj, ugyanis a ceruza az istennek nem akart rá fogni, elcsúszott rajta.Ezért felvittem a Rimmel szemfestéket. Így már tudtam rendesen használni a ceruzát. Kíváncsi vagyok estére mi marad fent a szemhéjamon. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése