Rendszeres olvasók

2011. június 7., kedd

Én is belevágok

Üdvözöllek az oldalamon kedves ismeretlen ismerős, Vozár Viki vagyok.

Tudom, hogy ez már a sokadik sminkkel foglalkozó blog, de miért is nem én legyek az 1001.

A smink szeretete már tinikoromban elkezdődött, mivel a színpad vonzásában teltek mindennapjaim, hiszen táncosnak készültem. Hamar belekóstoltam a színházi sminkesek világába, imádtam a székükbe ülni és ellesni, hogy mit, hogyan csinálnak, majd az ellesett dolgokat otthon próbálgattam.

A gimi befejezése után teljesen más pályára kerültem (egyenruhás lettem), de a színpadtól nem tudtam elszakadni, ezért hobbi szinten tovább nyúztam a balettcipőket és a sminkkészletem.

Amint a munkám és a pénztárcám engedte, elvégeztem a Kék Púder Stílusiskola sminkes tanfolyamát, igaz nem a papír az amitől jól sminkkel valaki. Itt szerettették meg velem a gyerekarcfestést is, amit azóta is gyakorlok rendezvényeken. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése