Rendszeres olvasók

2011. június 29., szerda

Nyári zöld sminkek

Ha zöldet viselsz barnábbnak tűnsz - hallgattam mindig ismerősöktől, amikor a fekete korszakomat éltem és arra panaszkodtam, hogy milyen fehér vagyok. Ugye akkor csak és kizárólag nekem lehetett igazam, ezért sokáig elkerültem mind ruhában, mind pedig szemfestés terén a színeket, így a zöldet is.  Majd idősebb fejjel rá kellett jönnöm, hogy igazuk volt és a barna szemet is szépen kiemeli.



A használt MAC pigmentek kódját nem tudom, mert az oktatótól vettem a tanfolyamon kis kiszerelésben.
Az szemzugba használt arany szín pedig a NYX Yellow Pearl árnyalata.
Alapozónak ismét a Grimas palettát használtam.
Szemöldök alá MAC Creme colour base Pearl árnyalata került.


Egy másik változata:
Itt a külső V vonalba ugyan azt a zöldet használtam mint fentebb, viszont a belső szemzugba itt egy kék árnyalatot használtam (szintén MAC). Az alsó és felső szempilla tövekbe fekete szemceruzát satíroztam el ferde ecsettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése