Rendszeres olvasók

2011. július 30., szombat

3. alkalom - képekkel

2011.07.30.

A héten ma kentem fel 3x a maszkot. Elég ramaty állapotba van az arcom, de ezt betudom annak, hogy az utóbbi időben nagyon sok fájdalomcsillapítót szedtem és gondolom próbál a szervezetem megszabadulni a sok méregtől. Erre rásegítek még azzal, hogy kb. 2,5 liter vizet iszok naponta.

Bizsergést, melegedést nem éreztem a felkenés után. Kivártam a 20 percet, hogy hathasson a krém. 
Most már a lemosást követően nem éreztem a húzódó érzést, amit az első alkalommal éreztem.
A bőröm tapintásra puha, de a zsírosodását még egyenlőre nem tudta mérsékelni.

Ezeket a képeket ma csináltam.
Jobb oldal:

Előtte

Utána
A problémás bal oldal:

Előtte

Utána

1 megjegyzés:

  1. én jövöhét közepén tervezem megrendelni, szerintem már most is látszik a javulás a bőrödön!:) nagyon remélem hogy nekem is beválik

    VálaszTörlés