Rendszeres olvasók

2011. július 1., péntek

Dark make-up - kékkel


Szerencsém volt a modellemmel, mert hibátlan arcbőre van. (irigy is vagyok rendesen). Grimas alapozópalettából a bőrszínének megfelelő árnyalatot választottam. Fénykorrektor került a szeme alá.

Fekete szemceruzával a mélyítő vonalig, valamint az alsó szemhéjon alapot adtam a pigmentnek.

A belső szemzugba és V vonalba került a NYX Space árnyalata került, majd ezt összemostam NYX pigment Charcoal árnylattal.
A yízvonalat is fekete szemceruzával húztam ki teljes terjedelmében.
A szemöldök vonalát porral korrigáltam (alapból ilyen vastag volt és ki is festve, csak itt ott kellett belejavítani.) A száját nude ajakkontúrceruzával festettem ki, majd erre ment egy Clear szájfény.

Modell: Király Lexa (fotós)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése