Rendszeres olvasók

2011. július 21., csütörtök

Napi smink - amiből esti randi smink lett

Ma nem volt kedvem nagyon színes sminket csinálni, csak úgy lágyan, őszi színekben (hiszen az idő is olyan mint kora ősszel)


Astor Shine Deluxe - 017 Golden Ruby
Az arcomra a szokásos nyári alapozóm a Bourjois healthy Mix Serum került. Majd jött egy kis bronzosító púder az Essence-től a halántékomtól indulva az arccsontom alá (ez annyira nem látszik mert a vaku miatt kicsit kiégett a kép).
A szemhéjalapozó felvitele után a belső szemzugból indulva NYX Ultra Pearl Mania Yellow Gold árnyalata került, a külső szemzugból indulva pedig a Lime árnyalat. A mélyítővonalba és az alsó szemhéjra Rust-ot vittem fel és dolgoztam utána össze. A felső szempillatőbe ferde ecsettel a Rust árnyalatból húztam egy kiemelő vonalat. 
Amikor hazaértem azon gondolkodtam mi lenne ha esetleg a férjemnek eszébe jutna, hogy elvisz vacsorázni (mondjuk ilyen szökőéveb 1x jut eszébe, de álmodozni lehet). Ezért arra gondoltam, hogy nem mosnám le a sminkem csak valahogy egy kicsit megerősíteném. 

Először csak a Rust erősítettem meg. Azért is szeretem a NYX pigmenteket mert szépen építhetőek, valamint a mélyítővonalra vittem még egy kis Charcoal árnylatot. Az alsó szemhéjat a NYC barna szemceruzájával húztam ki és satíroztam el a pigmenttel.


Mivel én szeretem estére (meg mondjuk nappalra is) az erősebb sminket ezért a másik szememet máshogyan festettem ki.
Gondoltam bevetem a ma vásárolt :D (igen ma is sikerült betévednem drogériákba, szám szerint 4-be is, de megérte nagyon jó kis akciók vannak a DM-ben és a Rossmann-ban is) Manhattan Luxopoly Vipetrol árnyalatot és a tegnapi Catrice filcet.
A szemfestéket a mélyítővonalra és a korábbi Lime felé vittem fel és a filccel kihúztam a felső szempillatövet.

Miss Sporty - Poem 122 (179 FT volt a Rossmannban)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése