Rendszeres olvasók

2011. július 26., kedd

Napi smink - ismét sárga, zöld, kék

Mostanában nagyon tetszik ennek a három színnek a kombinációja és szeretném újra látni ezeket a színeket. Hiányzik a kék ég, a napsütés (tisztára úgy írok, mintha el lennék zárva valahová), utálom az esős időt.

Reggel ezt a számot hallgattam,


és ez a smink lett az eredménye:









Az arcomra a Skin79 vip gold super plus bb cream került, amit egy kis púderrel húztam át, mert 1-2 árnyalattal világosabb a krém mint most a bőrszínem, és az Essence Mattító púderével azonos árnyalatba lehet hozni, és amúgy sem árt a bőrömre mert elég hamar csillogni kezd.

A szemhéjalapozó használata után a szemhéjamra és a szemöldökömig felvittem a L.A. Colors 5 színű
(LUSH)  szemhéjpalettájáról a sárgát. 
 
A külső V-be összemostam a sárgát a zölddel, az alsó szempillatövet pedig a kék árnyalattal húztam ki ferde ecsettel.
Az alsó és felső vízvonalra Bourjois Smoky barna szemceruza került.

Az arcomra Essence 2in1 pirosítót használtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése