Rendszeres olvasók

2011. augusztus 1., hétfő

Essence körömlakk - Cracking

Ma ismételten betévedtem teljesen véletlenül a Müllerbe és ott az Essence kínálatában megláttam kétféle érdekes lakkot is. Az egyik a mágneses lakk volt, de ehhez a szükséges mágnesből készlethiány van (gondolom az itthoni gyerekjátékokon található mágnes is megfelelő lehet, de z most jutott csak eszembe). A másik pedig a repedezős, Cracking lakkok. Túl nagy színválaszték nincs belőle, de szerintem bármilyen más lakk alákenhető (ahogy elnéztem a googlen található képeket, tényleg működik mással is.)
Ezekben a színekben kapható (490 Ft.)

Én az ezüstöt és a feketét vettem meg. 


Nekem műkörmöm van, ami most Gel lakkal volt kifestve (igaz csak a vége, és a gyűrűs telibe), ezért ezt nem tudtam lemosni alóla. 
Az ezüstből 1 réteg nem volt elég ahhoz, hogy elfedje a vöröset, de a második réteg után is voltak részek ahol elő-elő tűnt a szín. Ahogy észrevettem, ha nem figyeltem oda eléggé, akkor az ecsettel leszedtem azt amit előtte felvittem. A dobozon az áll, hogy 4 percet kell várni a száradásra, ez alatt az idő alatt a két réteg is megszáradt.

Ezek után jött a fekete, ami viszont látványosan és gyorsan szárad (sajnos nem készítettem a folyamatról képet).
Miután megszáradt elég matt hatása volt, ezért én felvittem egy réteg Essence High Shine fedőlakkot.



A képen látszik is, hogy mennyire átütött a vörös az ezüst alól.

3 megjegyzés:

  1. Szerintem így még érdekesebb, hogy egy-két helyen átüt a vörös :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon érdekes!Nekem a kezemen a köröm nincs kifestve,meg nagyon picike is a körmöm,de ez a fekete csúcs!Nagyon elgondolkodtat,hogy megnövesszem:)))
    Viki!
    Ma láthattalak a villamoson délelőtt vagy dél körül? :)

    VálaszTörlés
  3. Láthattál :) Fodrászhoz mentem :)

    VálaszTörlés