Rendszeres olvasók

2013. október 31., csütörtök

Még, még, még - halloween festésből nem lehet elég

Ma elememben voltam. Tegnap facebookon kaptam egy fotót, hogy megtudom-e csinálna? Kihívás elfogadva, így ez volt az első festés amit ma megcsináltam.

Lefotóztam és lemertül a gépem, pedig jött egy kissrác, akinek a fél arcát koponyára kellett festeni, sajnos róla nem csináltam képet, mert telefonnal én nem fényképezek sminket, mert nem lesz jó.

Aztán persze Csenge is kedvet kapott, most éppen cukorkoponyát szeretett volna.

Itt már nem tudtam megállni, magamra is alkottam valami gyors ocsmányságot.

(és mi lesz még majd szombaton a halloween buliban??)



 



 
 Csenge arcára egy új festéket, Tytoo-t használtam amiről lesz poszt, mert szerintem aki arcot fest annak ezt ki kell próbálnia. Gyönyörű színek, erős pigmentáltság. Hétvégén élesben tesztelem és utána jövő héten beszámolok róla.

5 megjegyzés:

  1. .a kislanyod nagyon jo lett! elmagyaraztad neki mi is ez az arcfestes?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elkezdtem neki mondani, de egyenlőre nem érdekelte. Majd idővel, szerintem ehhez is fel kell nőni.

      Törlés
  2. Nagyon jó lett a két arcfestés!

    VálaszTörlés
  3. Látom neked is bejön a ty too festék :) örülök,hogy nem csalódtál .

    VálaszTörlés