Rendszeres olvasók

2011. augusztus 8., hétfő

Gold Cacao mask 2 hét használat után

2011.08.08.

Ma van 2 hete, hogy elkezdtem használni a most oly népszerű Csoki maszkot.

Tapasztalatom az, hogy a pattanásaim pirossága enyhült, van olyan ami már teljesen el is tűnt. A pórusaimon egyenlőre nem vettem észre nagy, szembetűnő változást és a faggyútermelésem is elég aktív még mindig.
Használat után szeretem a bőröm tapintását, puha és selymes.

Az első alkalom



2 héttel később
Azért látható a változás szerintem.

11 megjegyzés:

  1. Én még csak a második használaton vagyok túl :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én is küszködöm a hülye pattanásokkal, mitesszerekkel. Nálam helyi kezelésként a Dalacin oldat vált be leginkább, mely oldott antibiotikumot tartalmaz (gyógyszertárban lehet kapni), arckrémnek eddig a Vichy Normaderm krémjét használtam, most átváltottam a La Roche-Posay Effaclar Duo krémjére, de eddig nagyon semmi sem hozott áttörő változást.
    Egy darabig jártam kozmetikushoz (havonta) de akkor sem láttam valami hű de nagy szembeötlő változást... most nem járok, mert nincs rá pénzem.
    Korrektort, púdert használok (anélkül nem mernék kimenni a pöttyös fejemmel az utcára) de arra sem foghatom a pattanásokat, mert voltak olyan időszakok, amikor hetekig nem sminkeltem, és akkor is kijöttek.
    Rendszeresen sportolok, eleget iszom, az étkezésre is próbálok odafigyelni, de elképzelhető hogy van valami ételallergiám...attól is kijöhetnek a fránya pattik.
    Egy szó mint száz, én is szívesen kipróbálnám ezt a pakolást. Hol lehet beszerezni és mennyibe kerül??

    VálaszTörlés
  3. A maszkról készült napló első bejegyzésén keresztül el tudsz jutni a BB krém oldalára, ahol megrendelhető 2800FT körül van az ára.

    VálaszTörlés
  4. Köszi szépen, megtaláltam. :) Elég kicsi a kiszerelés (150 g) de ha működik, akkor megéri.

    VálaszTörlés
  5. Na ezt még senki sem mondta, hogy kicsi :-) Nekem most fogyott el, majdnem 3 hónapig volt elég heti 2-3 használat mellett (nyakra és dekoltázsra is kenem) :-)

    VálaszTörlés
  6. Van egy egyszer próbált csokis maszkom, ha valakit érdekel, írjon rám, szegeden személyesen átvehető, egyébként posta! (2400 + pk) mail: couture83 gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Már nem olyan rendszerességgel, mint eleinte, de majd írok róla, hogy miért nem.

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Szintén bőrproblémákkal küszködök, pedig a tini korból már rég kinőttem.
    Száraz bőröm comedókkal tarkított, így még nehezebb az esetem mint a zsíros bőrű sorstársaknak. Kérdésem az lenne a termékkel kapcsolatban, hogy nem szárította a bőrödet? Mert nekem ezért nem javasolták, pedig örültem volna ha a piros nyomokat és a hegeket kicsit szebbé varázsolja.
    Blogomban én is nagyrészt ezt a problémámat tárgyalom, akinek van ötlete, tippje a tapasztalatait szívesen venném
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  9. ezt a terméket csak rendelni lehet?? boltba nem lehet kapni??o.O

    VálaszTörlés