Rendszeres olvasók

2011. augusztus 18., csütörtök

Max Faxtor Lipfinity Colour & Gloss teszt

A Vipera szemfesték tesztelésénél használtam a Max Factor Lipfinity Colour & Gloss rúzsát.

Már korábban megvettem a Rossmannba akciósan 999 Ft-ért, csak valahogy soha nem használtam (korábban már írtam, hogy zavarban érzem magam attól, ha a kissé telt ajkaimat erős rúzzsal festem ki). 

Még az esküvőmre vettem több árnyalatot is a Lipfinity Nudes sorozatból, de azt annyira nem szerettem, mert a hozzá járó ajakápolót rendszeresen eltörtem, otthon hagytam.

Ez a változat azért is tetszett meg, mert a rúzs és a szájfény (ami egyben ajakápoló is) együtt van, így tuti, hogy egyiket sem hagyom otthon.


Mivel a tubus mindkét vége átlátszó műanyagból van, így egyből látni, hogy milyen árnyaltú a termék. Nagyon jól záródnak és bírják a strapát( a lányom egyszer véletlenül rálépet és nem lett semmi baja)

Nekem az 530 Luminous Petal árnyalat van meg.



A termékről a Max Factor oldalán az alábbiakat írják:

"A színek és a csillogás új dimenziója
A Max Factor Lipfinity Colour & Gloss egy innovatív, kétfázisú rúzs, amely a többtónusú színek és a csábító csillogás új dimenzióit kínálja. A többtónusú szín és a többdimenziós ragyogás a Lipfinity Colour & Gloss két rétegének, az átlátszatlan színezett alapréteg, illetve a csillogó, ragyogó színű fedőréteg találkozásának köszönhető.
A Max Factor Lipfinity Colour & Gloss titka a többszörös fényvisszaverő technikában rejlik: az alapréteg matt és intenzív színt ad, a színével harmonizáló fedőréteg pedig ragyogó színt kölcsönöz az ajkaknak. Együtt a két réteg egy új, többtónusú és csillogó hatást ér el.
Pat McGrath, nemzetközi sminkmester így vélekedik: „A Lipfinity Colour & Gloss egy rendkívül különleges ajakrúzs. Többtónusú, csillogó színei káprázatos hatást fejtenek ki az ajkakon. Mindössze annyi a dolgod, hogy felkend az alapréteget, és várj 1 percet, amíg megszárad. Próbálj ellenállni a kísértésnek, a várakozás ideje alatt ne érintsd össze az ajkaidat! Ez az alapréteg egyébként ugyanazzal a technológiával készült, mint a Lipfinity ajakrúzs, így akár 10 órán át tartó színt garantál. Ezt követően használd a csillogó, ragyogó fedőréteget – a nap folyamán akár többször is, hogy ajkaid hidratáltak maradjanak.”

Kíváncsi voltam, hogy nálam mennyire működik az a bizonyos 10 óra, mert volt már több hasonló ígértekkel kecsegtető rúzsom, de még eddig egyik sem bizonyított.

A reggeli rituálé végén került fel a számra a rúzs. Kivártam azt a bizonyos 1 percet és már alig vártam, hogy felkenhessem rá a csillogó szájfényt, mert érezhetően és látványosan elkezdett kiszáradni az ajkam. Miután viszont felkerült rá az enyhén rózsaszínes fedőréteg minden a helyére állt. 

A fedőréteg elég hamar lekopott, az gyakori "utánkenést" kívánt, már csak amiatt is, mert anélkül eléggé cserepes lett a szám. Maga az alapréteg, annak ellenére, hogy délutánig legalább 2x ettem (na jó lehet, hogy többször, de azok csak csipegetések voltak) és folyamatosan ittam, 16 óra körül még mindig a számon volt.

Egyetlen hibát tudok mondani róla, mégpedig azt, hogy a szájfény része gyorsan fogy, pont amiatt, hogy azt jóval gyakrabban kell használni, mint a rúzst. Igaz ha az elfogy bármi mással helyettesíthető és ha valami színes szájfényt kensz rá, akkor egy teljesen más árnyalatú rúzs lesz az eredménye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése