Rendszeres olvasók

2011. augusztus 19., péntek

OUTFIT (kicsit másképp)

A nyereményjátékomon kértétek, hogy legyen outfites bejegyzéseim is.

Meg kell jegyeznem, hogy nem vagyok egy túlzott divatkövető nőszemély, engem inkább a cipők hoznak lázba. 
Régebben még szerettem is ruhákat vásárolni, órákat bolyongani az üzletekbe. Ez akkor változott meg miután megszületett a lányom. Észrevettem, hogy ha be is megyek egy üzletbe akkor hamarabb veszek Csengének valamit, mint magamnak. Na jó nem azt mondom, hogy ezer éves cuccokba járok, de a ruhatáram nem kifejezetten  napra kész a divatot illetően.

Ezért is szerettem azt az időszakot amit a képen láttok majd, mert akkor nem kellett azon agyalnom reggelente, hogy mit is vegyek fel. 

De ígérem, hogyha bemutatásra érdemes darabban vagyok akkor arról készítek képet és fel is teszem majd.

Gondolom nem erre számítottatok :D

9 megjegyzés:

  1. =))) Nagyon jó =) És egyben meglepő =) LIKE =)))

    VálaszTörlés
  2. Milyen csini rendőrnéni vagy:)))
    Nagyon tetszik ez a kép? Hol irányítottad a forgalmat? ÉS a férfiak tudtak a vezetésre koncentrálni?:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinos valaki !
    De szerintem inkább akadályozod a forgalmat ilyen csinosan mint sem irányítod :)))

    VálaszTörlés
  4. Hoppá.:D Na most leesett az állam.:D Csini vagy.;)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  5. Én mondtam, hogy nem rendhagyó OUTFIT bejegyzés lesz. :)
    Aranyosak vagytok!

    Hát azért ez a kép nem most készült, hanem 2001-ben a Miss Zsaru versenyen Kaposváron. Voltunk ott egy páran lányok, volt öröm és boldogság a férfi sofőrök körében :)

    VálaszTörlés
  6. "egy rendőr nő az álmom!"
    Ezt szokták neked énekelni?!? xD

    VálaszTörlés