Rendszeres olvasók

2011. augusztus 19., péntek

Haul - Beauty Sale Blogról

Édesanyám hívott délelőtt, hogy csomagot kaptam. Reméltem, hogy Edit (Beauty sale)  csomagja jött meg.
Hétfőn utaltam át neki a pénzt és nagyon gyors volt a posta (pedig már párszor csalódtam bennük, mert tűnt már el sminkes csomagom).

Hazaérve erőt vettem magamon és először kitakarítottam és csak utána mentem el a csomagomért. 
Bomba biztosan volt becsomagolva, a gyermekem nagyon élvezte a pukkanós műanyagot és a lila habszivacs darabokat. Még jó, hogy előtte porszívóztam, így Csenge a legnagyobb megelégedettséggel szemetelte össze a szobát. Apró darabokra vágta a pufizacsit :)


Preen Shadow paletta primerrel és ceruzával 
Ezt vártam a legjobban.
Természetes fénynél
Vakuval
Csak áradozni tudok róla, csodásan pigmentált, káprázatos színek, egy rétegben is tökéletes színhatás érhető el. Nem pereg, olyan mintha krémes lenne. A doboza meg egyszerűen mesés (mostanában amúgy is nagy pávás vagyok). A bal szélső Snatch árnyalat pedig apró csillámokat tartalmaz, amit csak akkor vettem észre amikor az aplikátorral felvittem a kezemre és peregtek le róla a darabok. (holnap tuti ezzel készítem el a sminkemet akárhova is megyünk :D



Én még ilyen kivitelezésű rúzst az életben nem láttam, de teljesen le vagyok nyűgözve már a kinézetétől is. Esküszöm nem lesz szívem használni. 
Tartós és krémes rúzs  Sellout árnyalatban. 

Afterglow Powder Blush pirosító 

Fetish árnyalatban

Ezt szerintem nem kell senkinek bemutatni :)
Sleek Face&Body Highlighter

Revlon szemhéjalapozó

:D
Dazzle Me 2000

Természetes fénynél



Sally Hansen ajaknövelő szájfény
Hydro-Spheres és Peptide Complex segítségével megnöveli és  hidratálja az ajkakat. Praktikus kis beépített tükörrel. Kis aranyos :)


És ajándékot is kaptam:
Mobilra tehető Bourjois +D szájfény.


Edit KÖSZÖNÖM!!!!! (nem most vásároltam utoljára)

(Ui.:  Évi kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a justamakeup@gmail.com címen, mert a tiéd lett a mágneses lakk)

10 megjegyzés:

  1. aaa dejok! remélem lesz teszt dögivel:)

    VálaszTörlés
  2. .orulok ha minden epsegben odaert..:) szep fotokat csinaltal (az UD ruzs kozeli fotojat ellopnam),sok oromet kivanok minden termekkel!
    .nem is tudtam hogy ez a blog e tied..:)

    VálaszTörlés
  3. Edit, nyugodtan használd :)
    Azt sem tudom, hogy hol kezdjem majd a tesztelést. Egy darabig biztos nem fogok unatkozni!

    VálaszTörlés
  4. .koszonom, a ruzstesztre kulonosen kivancsi leszek..no meg mindenre, minden visszajelzesnek orulok..:)

    VálaszTörlés
  5. Micsoda dolgok! Az UD nekem eddig mindenben tetszett, én még nem próbáltam, csak a blogokon csorgatom a nyálam :) Én is várom a teszteket! :)

    Ja igen, és én Évi? :D

    Az az igazság, hogy rosszalkodik nálunk a net, egy csomó google-s dolgot nem tölt be, a rendszeres olvasókat pl. sehol se látom, bármelyik blogot nézem :(

    Ha válaszolsz ide, és én Évi akkor írok neked. :) Engem az a mágneses dolog sosem fogott meg (írtam is a bejegyzéshez), de ha tényleg én lettem a szerencsés, akkor legalább kipróbálhatom. :) És akkor köszi. :)

    Ha nem, akkor sincs semmi, csak most a hülye net miatt tényleg nem tudom, azt se látom hány követőd van :D Uuuutálom hogy nem működik :( Szóval bocsi, és ha nem én vagyok az az Évi, ezt a kommentet akár törölheted is! :)

    VálaszTörlés
  6. Upsz, bocsi :$ Most olvastam az előző postok valamelyikeinek hozzászólásában, hogy ott már írtál nekem! Úgyhogy küldtem az a-mailt, és nagyon szépen köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  7. Hú az a rúzs csodálatos.:D Annyira jó, hogy bele van nyomva az UD felirat. Te jó ég mennyi szép dolgot kaptál.:D:D Én is rá vagyok izgulva a tesztekre.:D:D
    (Andi)

    VálaszTörlés
  8. Szia, egy díjat küldtem számodra, nézd meg az oldalamon :)

    VálaszTörlés
  9. szió. nem ide tartozik, de kaptál tőlem egy díjat, ha érdekel nézd meg. :)
    http://anitaseverydaylife.blogspot.com

    VálaszTörlés