Rendszeres olvasók

2011. augusztus 21., vasárnap

Sleeping Beauty make up - Hercegnő projekt II.

A lányom egész délelőtt Csipkerózsika, vagy ahogy a mesében nevezik Auróra - jelmezében rohangált.



Ugye megint vasárnap van és a konyha "renoválása" a vasárnapi ebéd után. Valahogy mindig ilyenkor jön az ihlet. (Valószínűleg azért mert utálok mosogatni.)

Ez az én Csipkerózsika sminkem:







Tőlem ne várjatok nagy körítést, mert a rövid hajamból nem tudok csodás loboncot varázsolni (pedig elhihetitek szeretném ha az lenne).

3 megjegyzés:

  1. Nagyon kis csini volt a kislányod :) A smink is jó, de én magamra nem mernék ilyesmit rittyenteni, csak másokon szokott tetszeni :) [Természetesen értem én, hogy ez nem egy hétköznapi smink...]

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó smink lett!
    Én már nem is tudom ,hogy néz ki Csipkerózsika a mesékben de a smink szuper:)
    Az első képen meg egy igazi kis HERCEGNŐ van! :)))

    VálaszTörlés
  3. Jól áll a pink :)
    Hasonlít picit az én arany-fekete sminkemre :)
    http://bankanita.blogspot.com/2011/08/fekete-arany-smink-essence-ballerina.html

    VálaszTörlés