Rendszeres olvasók

2011. szeptember 23., péntek

Adtam még egy esélyt a Miss Rose-nak

Tegnap délután beugrottam az 1 Euros boltba. Megfogadtam magamnak még mielőtt beléptem, hogy nem veszek semmit csak a gázgyújtót.

Szerintetek? Nem tudtam úgy elmenni a dekorkozmis sarok mellett, hogy szét ne nézzek. Tuti, hogy legközelebb szemellenzővel megyek be mindenhová.Majd valami szado-mazo cuccot beszerzek :)

Ha már szétnéztem akkor vásároltam is. Ki gondolta volna, ugye?

Mivel találtam egy tetszetős Miss Rose palettát, úgy gondoltam adok neki még egy esélyt.Azt hiszem, hogy ezt a döntést nem bántam, illetve nem fogom megbánni, pedig mind a kettőt úgy vettem, hogy nem tudtam a boltban kipróbálni, mert nem volt teszter.

Ősszel nagy divat lesz a lila minden árnyalata ezért a Lora palettát is megvettem. 

 

Akkor először is jöjjön a Miss Rose:

Vaku nélkü
Vakuval
A semmire se jó applikátor

Vaku nélkül
Vakuval
 Ami negatívumot el tudok róla mondani az az, hogy erősen morzsolódik ha ecsettel belenyúlok. Ez a képen látszik is.


A színek erősen pigmentáltak és tartósnak is bizonyultak, mert reggel festettem ki vele a szemem és most délután még nagyjából a helyén volt. A Lora hamarabb megkopott.

Lora paletta:

Vaku nélkül
Vakuval
 
 
 

Pigmentáltság tekintetében ezzel sincs semmi baj. Ez is kissé pereg, ha ecsettel viszed fel, de a bázisba nagyon szépen beletapad és építhető is. Tartósnak nem annyira bizonyult, mert a színe délutánra megfakult. (igaz a tegnap esti Vad Fruttik koncert és Jamison party után elég sokat nyomkodtam a szemem)
Egy gyors smink a palettákkal (még mindig nincs gépem :(, úgyhogy bocsi a képért)

Tegnap csomagot is kaptam :) Apám azzal hívott fel, hogy milyen játékot vettem, mert kemény, fura formájú és nehéz a borítékban lévő valami. 
Ez volt benne:

 
Hát nem egy szépség. 
Első benyomásom róla az, hogy kissé pereg ez is, viszont a annyira szépen csillog és sokáig megmarad a bőrön. Kipróbáltam a kézfejemen, kezet mostam és még mindig ott vannak az enyhén zöldes, kékes csillámok a kezemen. Ezzel még nem készítettem sminket, de mi késik nem múlik.
A tegnap este emlékére egy kis zene.


8 megjegyzés:

  1. első kép:D:D:D
    az a kis kagyló pedig meseszép!!

    VálaszTörlés
  2. :D Muszály valami hasonlót beszerezni, különben csődbe megyek.

    VálaszTörlés
  3. A Miss Rose tetszik :) Nagyon jók a színek :) Nekem továbbra sincs tőlük semmim, pedig nagyon jók a barnás palettái... de valahogy annyira rákattantam a Sleek-re, hogy feleslegesnek érzem még azt a kis pénzt is erre költeni. :D
    A lilák most nem annyira nyerték el a tetszésemet, mondjuk lehet hogy csak azért, mert nem az én világom :)
    De a legutolsó se túl meggyőző számomra, persze lehet hogy élőben jobban látszik, de a másik kettő mellett szinte nem is látszik semmi a kezeden.

    VálaszTörlés
  4. A Lancome inkább highlighternek kiváló. De majd csinálok vele sminket, akkor majd látszik rendesen.

    VálaszTörlés
  5. Bemenni úgy egy eurós boltba hogy nem veszel smink cuccot az olyan mintha az alkesz csak beszélgetni menne be a kocsmába :)
    Ilyen MR palettát már én is láttam de nem mertem megvenni mert ezt a formát még nem láttam senkinél tesztben, de most végre ez is megtört! Vasárnap ha minden jól alakul én is megyek eurós boltba, és ha lesz ilyen paletta akkor.... :)) naná!

    VálaszTörlés
  6. Nekem 2 Miss Rose palettám van, mindkettőt szeretem, nem csalódtam egyikben sem. Persze nem mindegyik szín egyforma, vannak köztük kevésbé pigmentáltak is, de összességében, ár-érték arányban szerintem nagyon jól teljesítenek.

    VálaszTörlés
  7. Tényleg, ez hirtelen eszembe sem jutott :)

    VálaszTörlés
  8. Röviden-tömören nekem nagyon tetszik a sminked, gyönyörű.:):D
    (Andi)

    VálaszTörlés