Rendszeres olvasók

2011. szeptember 4., vasárnap

Douglas paletta teszt




A születésnapomra leptem meg vele magam és ma kipróbáltam. Mivel kerti sütögetésre készültünk ma a barátnőmékhez ezért úgy gondoltam, hogy ott nem gáz, ha úgy festem ki magam, ha az egyik szemhéjamra teszek szemhéjalapozót, a másikra nem. Úgy sem szól ott érte senki, hogy felemás lett a szemed :) Kíváncsi voltam, hogy vajon meddig tart ki a festék.

Azért is tetszik ez a paletta mert csak nagyon kicsit selyemfényű. Abszolút nem pereg, morzsálódik, ecsettel és az aplikátorral is nagyon szépen eloszlatható a szemhéjon. 

Alappal                                                                                                          Alap nélkül

Alap nélkül
Revlon szemhéjalapozóval
 Így a képen látszik, hogy a mélyítő vonalba festett sötét zöld az alapon erősebb, de ez nem volt feltűnő amikor a tükörbe néztem.

Napközben többször is ellenőriztem és annak ellenére, hogy elég meleg volt +még a szalcsi pörgetése tűző napon (tudom nem vagyok normális, de már hónapok óta elepedek egy kis zsíros kenyérért tejfölös hagymával. Igaz az élesztőmentes barna kenyéren nem olyan jó, de ez van), 3-4 órát stabilan a helyén maradt az alap nélküli is.

10 óra múlva ilyen volt az eredmény:


Arról a szememről már nem tudtam képet készíteni, amelyiken alapozó volt, mert a gépem úgy döntött, hogy szórakozik velem és totál életlen képeket csinált, de, hogy miért csak arról nem is értem.
A lényeg viszont az, hogy egy kis kopáson kívül más baja annak a szemhéjamnak nincs. 

Én nagyon meg vagyok ezzel a palettával elégedve, nagyon megéri az árát, azt hiszem a többi színt is be kell majd szereznem belőle. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése