Rendszeres olvasók

2011. szeptember 25., vasárnap

Karibi hangulat - Kreatív Kedd inspiráció

Nagyon tetszett a mostani Kreatív Keddes kihívás.Ugyan nem vagyok benne a csapatban, de kíváncsi voltam, hogy nekem mi jut eszembe, ha arról beszélünk, hogy éghajlat inspirálta smink.

Napok óta a jeges sminken pörög az agyam. Ma meg akartam csinálni, de rá kellett jönnöm, hogy az a kép ami a fejemben él, alapanyag (kristályok, csillámos, ragasztó) hiányában kivitelezhetetlen. Megpróbáltam csak úgy a fagyott sminket, de nagyon kellett volna hozzá a sok-sok kő. De ami késik az ugye nem múlik, előbb-utóbb megcsinálom azt is.

Ha nem hideg, akkor legyen meleg, sőt inkább forró. A trópusokon még soha nem jártam, de valahogy a naplemente színeit így képzelem el.






4 megjegyzés:

  1. Tetszik, nagyon trópusi hangulata lett.:) A zöld kövek pedig különösen tetszenek.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. Hogy lehet ennyi színt használni ?
    Az ilyen sminkektől végem van , persze pozitív értelemben mivel nagyon tetszik :)))

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok, örülök, hogy tetszik.
    Tanfolyamon mindig az volt a gond, hogy túl színesek a sminkjeim. :)

    VálaszTörlés
  4. jaj de tetszik,el se hiszem hogy csak ketten kommenteltek ide :) gyönyörű lett :)

    VálaszTörlés