Rendszeres olvasók

2011. október 24., hétfő

Csingilinget néztünk :) - step by step

Csenge nagy kedvence a tündéres mese, már szinte kívülről tudja, de meg nem unja. Annál inkább én.

Próbáltam valami színes, a mese világába beleillő sminket készíteni step by step.

A szemhéjam alapozás után a belső szemzugba a "kagylós" Lancome fehérjét vittem fel.
 
Ezt követően Sleek Monaco paletta Kiwi Zest jött.
Majd pedig a Humming Bird árnyalat, a külső V-be pedig Vipera 114-es pigmentje került.
890 FT. és 4 gramm körüli mennyiség. A fénykép nem adja vissza az irizáló színét.
A lilát (UD paletta Flash árnyalat) ferde ecsettel húztam meg és utána eldolgoztam a 112-es Viperával
 
 A lila folytatása képen pedig a UD Painkiller árnyalatát használtam.
 
Szemöldökcsontra a az L.A. Girl 10 color eye palette rózsaszíne került és az Essence smokey brush-al dolgoztam össze a színeket.
 
Az alsó szempillatőben is a fenti színeket használtam és a ferde ecsettel túlhúztam a vonalat.
 Fel lehetett volna még dobni műszempillával, de nekem nem igazán van itthon, ezért maradtak a strasszok és a flitterek.

 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése