Rendszeres olvasók

2011. október 28., péntek

Halott menyasszonyok - step by step

Készítettem kettő halott menyasszonyos festés. Az egyikhez dekorkozmetikumokat használtam, a másiknál csak arcfestéket.

Az első:
Fehér arcfestékkel az egész arcomat lealapoztam. Ehhez lehet használni nagyon világos alapozót is, de akár hanyagolható is ha nincs egyik sem.

A következő lépés a pirosítás, akarom mondani a kékítés.
Sajnos a szemöldökömet az istennek nem sikerült eltüntetnem.

Az egész szemhéjamat kifestettem kékre.
Majd feketével adtam neki egy keretet.
Szemöldök vonalig eldolgoztam a feketét és az alsó vonalra ragasztottam a műszempillát. Ha nincs festhető is helyette. A saját szempilla és műszempilla közötti területet fehérrel festettem ki.

A számra rózsaszín és egy kis szürke került. Valamit a kékítésre egy kis sötétszürke. Valamint botrányosan, de festettem egy új szemöldököt.
 
 
 


A könnyebbik változatnál az egész arcomat kékre festettem. Ez a változat annak áll jól (velem ellentétben) akinek nagyon sok hely van a szemhéján.
A szemhéjamat fehérre festettem.
Majd feketével körbekontúroztam és belefestettem a szembogarat.
Jöhet ismét a próbálkozás a szemöldökkel, valamit szürkével árnyékolás az arccsont alatt.
A szám megint rózsaszín és szürke.
 
Amíg én festettem a gyermek is alkotott a festékeimmel.
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése