Rendszeres olvasók

2011. október 21., péntek

Müller HAUL :)

Csak úgy arra jártam (igaz egyáltalán nem esik útba egyik sem,de eltévedtem hazafelé).

A Catrice limitált kollekciójából 2 körömlakk és egy szemceruza vándorolt haza velem. De megmutatom azt is amit a fodrászkellékesnél vettem.

(a szürke korábban vásárolt lakkot azért kentem fel, mert így felborult az egyensúly a kezemen)


A két Catrice körömlakk 2 rétegben van felfestve és még így is átüt alóla a csillám. Viszont az Essenceből elég volt 1 réteg is. A száradási időre nem lehet panasz, mindegyik gyorsan száradt.

A Vipera lakkból is 2 réteg kell legalább, de szerintem elbírt volna egy harmadikat is, hogy ne látszanak a csillámok alatta, de ez is gyorsan száradt.

Most nézem, hogy tükröznöm kellene ezt a képet, mert rossz sorrendbe állítottam fel a lakkokat. Essence van a kisujjamon és így tovább... Szőke vagyok na.
Olyan jó kis őszi színek szerintem.

Catrice szemceruzából 3 féle árnyalat volt,  de nekem ez az olajzöld jött be igazán. Tetszik, hogy vannak benne kicsi csillámok.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése