Rendszeres olvasók

2011. november 24., csütörtök

30 day challenge - 4. nap

Mivel még nincs vége a hétnek és remélem vasárnapig történik velem valami jó is, ezért megcserélek pár kérdést.
 
  4. Írd le egy napod:

Nagy nagy szerencsém van a férjemmel, mert Csengét ő hordja reggelente oviba, így nekem nem kell bolond módjára készülődnöm és a gyereket rángatni, hogy öltözzön, ne nézze a mesét...stb. 1/2 6 kor kelek, hogy még legyen időm magamhoz térni és ne kelljen kapkodnom. Nem vagyok sorozatfüggő, de az alatt az idő alatt amíg próbálok életre kelni, nézni szoktam a Ki ez a lányt :P  Munkába indulás előtt még felkeltem Csengét és megy a nagy búcsúzkodás, de fél szemmel már a mesét nézi ilyenkor. 1/2 8-ra kell beérnem, akkor eligazgatás, majd jön a napi meló. (Igaz reggeli közben megnézem az "emileket", a facebookot és a blogot.) 
 Legjobb esetben 16-ig dolgozom, majd irány bolt, piac és go home. Otthon pedig kezdődik a második műszak. Ezt gondolom egyetlen anyukának, háziasszonynak sem kell ecsetelnem, hogy mivel jár. 
1/2 9-kor ágyba dugom Csengét összebújva mesét olvasok neki és utána elalszom a tv előtt.


4 megjegyzés:

  1. jaj de imádtam azt a sorozatot!!! lehet újra elkezdem nézni :)
    Azért elég mozgalmasan telik egy napod, nem nagyon szoktál unatkozni gondolom! Neked is van stukkered? :)

    VálaszTörlés
  2. Van :D és imádok lőni (szigorúan csak lőlapra)

    VálaszTörlés
  3. Szabad tudni hogy milyen fegyvered van?És azt hogy megszabják a kalibert vagy választhatsz?!?(egy csöppet hülye a kérdés,de remélem érted)

    VálaszTörlés
  4. :) Egy PA 63-as a rendszeresített fegyverem. Ez egy 9 mm-es. Nem a legjobb fegyver és még finoman is fogalmaztam. De a járőreink Parabellummal vannak felszerelve. Egyszer lőttem egy Heckler und Koch P30-as maroklőfegyverrel. Na az valami élmény volt. Azóta is nagy álmom egy olyan pisztoly. Sajnos nem választhatjuk meg, hogy milyen fegyverünk legyen.

    VálaszTörlés