Rendszeres olvasók

2011. november 23., szerda

"Vízválasztó" vízvonal - szemceruza teszt

Valami isteni ihletésre pár nappal ezelőtt arra gondoltam, hogy letesztelem az otthonomban fellelhető szemceruzákat. Arra voltam kíváncsi, hogy melyik, hogy teljesít a vízvonalon.


A zsákmányolások során sajnos sikerült belefutnom egy két csalódásba, ezért ezeket a tapasztalatokat is  megosztom veletek, hogy miket kerüljetek nagy ívben.

Az első számú kedvencem a Miss Rose szemceruza, vagy ahogyan magát nevezi kajal. Reggel felfestettem, délben ellenőriztem és még minden a helyén volt. Este sima sminklemosóval szerettem volna megszabadulni tőle. A képen látszik az eredmény. De jártam úgy vele, hogy olyan fejfájásom volt, hogy hazaérkezés után nem sokkal el is aludtam és csak reggel tértem magamhoz, de kb. hasonlóan nézett ki a festék a szemem, mint a lemosás után, talán még erősebb is volt.
Maga a ceruza borzasztó büdös, nem tudom beazonosítani. Tetszik, mert nem is túl kemény, de nem is annyira puha, mint egyes vízálló ceruzák. 4-500 Ftért vettem az Ázsiában

Bourjois szemceruzák:
Elég puha ceruza. Délután már nyomokban sem volt fellelhető a vízvonalon és elég sok utántörlést  ígényelt, hogy nehogy úgy nézzek ki mint a pandamaci.
A smokey ceruzájuk sem sokkal jobb szerintem. használtam már alapnak is, de hamar eltűnik róla a festék. Az ecsettel a végén még nem sikerült füstös hatást elérnem. 
A "kék" szemceruzát a kolléganőm ajándékozta nekem. Saját magának vette, de azt mondta, hogy hiába húzta vele át a szemhéját többször is, alig volt eredménye. Gondolta, hogy én kitudok belőle hozni valamit.
Láthatjátok, hogy sem vízvonalon sem pedig az alsó szempillatőben nem teljesített túl jól.
Essence szemceruza:
Annyira megtetszett a lila és a kezemen nagyon jól mutattak erősen pigmentáltnak tűntek. Pont emiatt nem értem, hogy a szemhéjamon miért tűnik el. A lila még csak csak (arról készült kép, de hogy hova tűnt nem tudom), de 1-2 óra múlva már nyoma sem volt a szemhéjamon. 
A zselés tus tartóssága vetekszik a Miss Rose ceruzával. Ami negatívum volt vele kapcsolatban, az, hogy a felfestés után elég sokáig könnyeztem tőle és a másik dolog pedig a képen is látszik. A szép kis fekete csipa. Az állandóan megjelent. Voltam kint a hidegben is és könnyezett a szemem több alkalommal is, de a vízvonalon nem nagyon lehetett észrevenni. Az esti képen látszik, hogy több mint 8 óra után, hogyan néz ki.
Ezt a zöldet akciósan vettem, azt hiszem 200 Ft-ért. A színe szerintem csodás, vízvonalon nem tart túl sokáig. Egy elég lágy ceruzáról van szó. A szempillámon csomókban állt a ceruza.Faragni csak fagyasztva :)

Urban Decay:
Olvastam róla jót és rosszat is. Nekem túl nagyok voltak az elvárásaim vele kapcsolatban, így nekem csalódás. Délután mire hazaértem az alsó pillatőben már nem is látszott, hogy ki volt festve.
NYC:
Két félét vettem egyszerre, ez volt az egyik. Nagyon jól használható, nem kell 10x átmenni a vonalon, hogy nyomot hagyjon maga után, de ezt sem nevezném túl tartósnak.
 
A másik ceruza amit megvettem az dupla volt. Még örültem is neki, hogy milyen praktikus a mérete ellenére is. A gond az, hogy ott helyben nem lehet tesztelni. Ha lehetett volna akkor nem vettem volna meg. Legalább 5x kell áthúzni a vonalat, hogy a képen látható eredményt elérjem az alsó szemhéjamon.

Catrice:
Ez az egy szemceruzám van tőle, ez a mostani limitált kollekcióban van. Sok-sok apró csillámmal teletűzdelt ceruzáról van szó. Nagyon gyorsan kopik, mert puha. A tartósságra nem lehet panaszom.
NYX:
Ezeket a ceruzákat még akkor rendeltem amikor a tanfolyamot végeztem. El is felejtettem, hogy vannak. Ez is az a kategória ami kézfejen nagyon jól mutat, viszont a szemhéjamat nem akarja rendesen befogni, a vízvonalon pedig abszolút nem látszik.
Maybelline:
Ez szintén egy puha ceruza, amit nem is tudom miért vettem meg, hiszen sem a kezem nincs túl erős színe sem pedig a szemhéjamon. ???
Ezek pedig a legnagyobb tévedések közé tartoznak:
Nem is értem, hogy ezekkel mit lehet csinálni, mert, hogy szemfestésre alkalmatlan az tuti.
Miss Sporty:
A képek magukért beszélnek szerintem. Piszok kemény ceruzák és akár vörösre is karcolhatnám a szemem a kékkel akkor sem látszana semmi.
Oriflame:
Valami oknál fogva nem szoktam sminkcuccokat rendelni sem az Avontól sem pedig az Oriflametől. Talán csak a rúzsok kivételek. Ezeket is csak azért vettem meg mert akciósak voltak. Valószínű, hogy a katalógusban nem tűnt fel, hogy csillámos ceruzákról van szó. Nem túl erősen pigmentáltak és kissé kemények is, de azt hiszem ezzekkel fogok tudni mit kezdeni.

Van három ceruzám amik olyan "jumbo" méretűek.Ezeket csak alapnak szoktam használni. 
A fehér Avonos nagyon jó és tartós, a kékes lilás Mayballinet azonnal le lehet törölni, semeddig nem marad fent, mert annyira zsíros. A Vision lila ceruza szintén csillámos és karcolós. magában nem nagyon vagy színe, ha a szemhéjamra viszem fel.

7 megjegyzés:

  1. Ez egy nagyon szupi bejegyzés volt. Én feketéből a Miss sportyra esküszöm, de mostanában rákaptam az Essence zselés tusra. Jobban bírja. Ami nekem még bejött az az Essence Long lasting lila ceruzája, alig lehet levakarni, de ez már kifutó termék.

    VálaszTörlés
  2. Hű Viki, szép munka ez a bejegyzés, nagyon jó lett. Én kontaktlencsét hordok, így a vízvonalamat nem szeretem kihúzni, de ha mégis, mindig félek a "pandamaciságtól". :)

    VálaszTörlés
  3. Nem semmi lehetett ezt összehozni, szuper bejegyzés lett, köszi. A vízvonalamra én zselést tust, vagy Avonos ceruzát szoktam tenni, elégedett vagyok mindkettővel, és bár lencsét hordok, a zselés tus nem macerál szerencsére.

    VálaszTörlés
  4. Én valahol kifutón,'ócsón' 300 forintért vettem maybelline ceruzát még egyemistaságom kezdetén.azóta is kajtatom,de sehol olyan faja kis cerka.
    a MR-zal hogy rajzolsz,ha egészen rúzs-szerű? vagy hegyezed?vagy ecset? elnemtudomképzelni,mit lehet vele csinálni,ahogy fogy.

    VálaszTörlés
  5. Melantha ebbe még bele sem gondoltam :) majd ha fogy elmondom hogyan használom.

    VálaszTörlés
  6. :D rendben. várom a beszámolót.:)

    VálaszTörlés
  7. Az MR Kajal nekem is megvan,nagyon szuper pigmentált,de én le pislogom,úgy hogy nem győzőm törölgetni a szemem.De szemhéj bázisnak szuper.
    A Bourjoir smoky eye ceruzával már csináltam füstös sminket,nekem egész jól bevált.

    VálaszTörlés