Rendszeres olvasók

2011. november 25., péntek

Készülődés karácsonyra - alkot a család

Az  Artesan blogon találtam a héten az ötletet a műanyag flakon hasznosítására.
Lelkesen indultam haza, hogy lesz mivel Csenge energiáját lekötnöm. Utána jutott eszembe, hogy túl sok flakonunk már nincs mert 2  hónapja átváltottunk víztisztítóra. Kollégák riasztva, hogy akinek van az adja nekem a palackot. Néztek is rám nagy kerek szemekkel, hogy ugyan minek is az.
Pár nap alatt sikerült a gyakorláshoz elegendőt összegyűjteni (köszönhetően anyáéknak is.)

A mi próbadíszeink ilyenek lettek.
 
 
 

 Anya pedig így oldotta meg az újrahasznosítást:
 
Készült az ajtóra is dísz. Mire a fonallal körbetekertem a karikát, mindenem viszketett és az ágy tele volt zöld és kék fonaldarabokkal. A díszítést Csenge választotta ki.

 Van egy telkünk amin fákon kívül nincs túl sok minden. Ez anyának nagyon jó, mert 2 hónapja mást sem csinál csak a terméseket gyűjtögeti a gyermekkel. A lakás tele van levelekkel, és egyéb beazonosíthatatlan termésekkel.
Lehet, hogy beazonosíthatatlanok, de szép dolgokat csinál belőle.Pl. ezt is:
És ha már újrahasznosítottam álljon itt egy szükségmegoldás. Nászajándékba kaptunk több haszontalan dolgot is anno (3 szobaszökőkút, váza amibe semmit nem lehet tenni, mert egy nagy téglalap) kaptunk egy cd-állványt is , de gyűlölöm, mert borzasztó a cd-ket tisztán tartani rajta. A férjem ma megunta ezt takarítás közben és közölte, hogy dobjuk ki. Én nem akartam mert csak ajándékba kaptuk, így a cd-k elköltöztek egy nagy albumba és az állványra felakasztottam a fülbevalóimat. Már amúgy is valami jó kis átlátható tárolást kerestem a számukra. És még jól is mutat szerintem
 

4 megjegyzés:

  1. Hu, ez a cd tartós megoldás nagyon tetszik és még praktikus is :D

    VálaszTörlés
  2. eszméletlen kreatívak vagytok! mind tetszik kivétel nélkül:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ötletek és kedv csinálók, hogy én is neki lással készíteni valami díszt!:)) Ügyesek vagytok!:)

    VálaszTörlés
  4. Ha van kedved nézz be hozzám, nagyon klassz dolgokat lehet készíteni PEt palackokból, legalábbis nekem nagy kedvencem!
    :)

    VálaszTörlés