Rendszeres olvasók

2011. december 10., szombat

Karácsonyi kívánságlista :D

Nem minden hátsó szándék nélkül készül ez a kis poszt. A kedves férjemnek mindig gondot okoz a karácsonyi ajándék megvásárlása. Pedig ha év közben egy kicsit is odafigyelne rám, amikor vásárolni járunk akkor tudná, hogy miknek örülnék. Mivel tudom, hogy bele-bele nézeget a blogba így ezt most neki szánom. Tudod csak kedvesem csak azért hogy ne megint 24-én vedd a nyakadba a várost és mert már nincs szükségem több órára :))))))))))))

Erzsinek köszönhetően megszületett az új kedvencem:
Imádom, hogy olyan mintha beszabadultam volna egy cukorkaboltba és a bőröm beitta volna az illatát. 

Amúgy nekem nagyon könnyű örömet okozni, hiszen egyértelmű, hogy mi az ami érdekel, így egy kis NYX vagy MAC termékekkel nem lehet mellé lőni nálam. (de mással sem, jöhet a Sleek is)

Nagyon régóta vágyom egy gyönyörű kék (leginkább királykék) táskára és cipőre, de még Miskolcon nem találkoztam olyannal ami tetszik.

Mivel falom a könyveket (egyszerre van, hogy 2-3 is folyamatban van), így ez is szerencsés választás, igaz ezt magamnak is megveszem.
Van nekem egy kislányos énem is ami tudat alatt vonzódik a tündérekhez. Nyáron egy kedves ismerősöm nyakában láttam meg a Swarovski tündéres nyakláncot és szerelem volt első látásra.
 

És az örök álom, már csak az ára miatt is az marad:
Nem tudom, hogy mi ez a vonzódás a Kitchen Aid robotgép után, de bármilyen színben szívesen elfogadnám, ha valaki nagylelkűen felajánlaná nekem. :)

Hát ennyi, azért ha valaki ismeri a férjemet, felhívhatná a figyelmét, hogy nézzen be ide.



4 megjegyzés:

  1. Hát ez pont olyan mintha én írtam volna :D parfüm nekem is most a kedvencem :D a Kitchen Aid pedig már évek óta a kívánság listámon van és ott is marad egy darabig legalább (150.000+ árával) :D a sminkeknek pedig minden nő örül ugyebár :D

    VálaszTörlés
  2. Jó tanács a férjednek :)

    Ha sminkcucc mellet döntesz mindenképp írass egy listát konkrét nevekkel Vikivel, és arról válasz, meg se próbálj lista nélkül betérni egy ilyen boltba :DDD

    VálaszTörlés
  3. Én is mondtam otthon hogy sminkcuccokból, parfümökből és ékszerekből sosem lehet elég :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a Prada illat tényleg nagyon finom :)
    És hát ige...az én párom is ilyen, csak kicsit kellene figyelni :P :)

    VálaszTörlés