Rendszeres olvasók

2011. december 10., szombat

Arany barack álom- step by step

Végre volt egy kis időm a karácsonyi ajándékgyártás és a házimunka között. Ígérem, ha még jövőhéten nem is, de utána minden nap lesz smink, mert szabin leszek év végéig. :)))
Ez egy elég visszafogott smink lett, de nekem tetszik.

Első lépésben megint jött a teljes szemhéjalapozás.
Majd elő a palettákat, mert a színek amiket használni akartam legalább 3 vagy 4 különbözőben voltak. 
1. Ezt a kissé barackos narancssárga színt vittem fel a mozgószemhéjamra.
2. Majd a belső szemzugból kiindulva egy arany árnyalat került. És egy világos highlighter a szemöldökcsontra. Ehhez a Miss Rose arany palettáját használtam.
3.A külső szemzugba  NYX Chrome Eye Shadow CES47 Fuschia.
4. A mélyítővonalba egy jó kis lilát tettem és megint jöhetett a "maszatolás", hogy a színek ne különüljenek el egymástól.
(és elkezdett jelezni a gép, hogy merül az aksi. Mit ne mondjak, nem lettem boldog. Minden egyes fotó után kikapcsolt.)
5. Az alsó szempillatőbe jött a NYX Chrome újra a külső részben megbolondítva a lilával.
6. (itt meghalt a gépem ezért nem készült fotó) de jött az alsó vízvonal feketére és a tusvonal az új csillámos Catrice tussal. Valamint az egészen átmentem egy MAC arany microglitterrel.
Az arcomra Sally Hansen highligtert tettem, majd egy kicsi Urban Decay pirosító került a pofacsont alá.



1 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a sminkjeidet mindig, szépek, igényesek és kreatívak. Örülök, hogy ilyen sok step by step post van, sokat tanulok belőlük :)

    VálaszTörlés