Rendszeres olvasók

2011. december 11., vasárnap

Fekete-fehér, igen-nem :))) (step by step)

Egy olyan sminket készítettem most, amit már régen meg akartam mutatni. A férjem szerint ez a playboy smink, szerintem klasszikus füstös.
Az éppen kéznél lévő szemhéjalapozót használtam az egész szemhéjamra.
1. A NYX Ultra Pearl hófehér pigmentjét a belső szemzugban használtam egészen a szemhéjam közepéig.
(nem tudom a kódot, mert a cédula lejött róla)
 2. NYX UPM LP06 Black Pearl a mélyítővonalra és a külső V-be. Valamint a fehérrel eldolgoztam a széleket a szemöldök vonaláig.
3. Tusvonalat húztam és az alsó szempillatövet félig kihúztam szemceruzával.




4.A belső szemzugtól az alsó szempillatőben a fehéret összedolgoztam a feketével. (a pöttyök nem a lepergett szemfestékek, hanem csillámok). Valamivel fel akartam dobni ezért csillámot tetem a mozgó szemhéjamra és az alsó szemhéjamra.

Én neki szurkoltam és ez a szám nekem is nagy kedvenc.

2 megjegyzés:

  1. Valahogy ezek a színek hozzák ki legjobban a szemed színét szerintem.Nagyon szép munka:)

    VálaszTörlés
  2. úúú ez nagyon tetszik!:) Szeretem az ilyen füstös szemeket nagyon,csak én nem tudom ilyen szépen elkészíteni:///!

    VálaszTörlés