Rendszeres olvasók

2011. december 16., péntek

Purple rain -step by step


Na jó a cím egy kicsit csalóka. Sminkelés után a gyerek kitalálta menjünk moziba. Egész nap olyan szép idő volt, eszembe se jutott, hogy talán esernyőt nem ártana magunkkal vinni. Amikor vége lett a filmnek és jöttünk ki akkor láttam meg, hogy szakad az eső. Így Csenge duplán jól járt mert kapott egy Hello Kittys esernyőt az H&M-ből. Én pedig sz@rrá áztam.

Még mindig a karácsonyra készülünk, az egész lakás tele van vászonszatyrokkal, kötényekkel, natúr fa tárgyakkal és rengeteg szalvétával. A festékekről nem is beszélve, már nem tudom őket hova tenni, hogy ne legyenek útban. Úgyhogy kikapcsolódásképpen készült a smink.

1. Én a Sleek primer paletta Money Honey színét tettem fel alapnak. A képeken nem nagyon látszik, mert szinte azonos árnyalatú a saját bőrszínemmel.
2. Belső V-be a Sephora palettám hófehér csillámos színe került. Ez annyira durván tele van csillámmal, hogy még Csengére is került öltözködés közben. (szóval a képen a fekete pöttyök a csillámok szétszóródva)
3. A fehéret arany követte.
4. Az egyik szememre utána tettem egy sötétebb aranyat, a másikra nem, de nem is látszik utána a különbség, úgyhogy hanyagolható.
5. És jöjjön a lila.
6. Az alsó pillatőbe aranyat tettem, tusvonal, szempillafestés, stb.

Jó készülődést nektek. Jövő héten remélem minden nap sikerül majd valamilyen sminket készítenem. Van esetleg valamilyen kérés?




3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a sminked :) Kérés/ ötlet: tematikus karácsonyi smink: a családhoz, anyós-apóshoz vendégségbe, barátokhoz, munkahelyi karácsonyra, iskolai/ ovis karácsonyra :) valami ilyesmire gondoltam, mert bár lehet mindenhova ugyanazt a szolidabbat de ebben látok kreativitást, hogy mindig az eltérő embereknek ugyanarra az alkalomra :))

    VálaszTörlés
  2. olyan jó, h segítesz a kreatívatlanoknak :))

    VálaszTörlés