Rendszeres olvasók

2011. december 26., hétfő

Karácsonyi smink és "anyóskritikatűrő" smink step by step

Az idei karácsony elég rendhagyó volt nálunk.A megszokottól eltérően sajnos elég kevesen ültük körül az asztalt, így nálunk most 3 napos karácsony volt, mármint az ajándékozás terén.
Szenteste lila volt a sminkem (mivel a fenti Promod ruha volt rajtam) de idő hiányában egyszerűen kiment a fejemből, hogy lefényképezzem. De még rólam sem sikerült egy elfogadható képet készíteni. :(
De Csengéről is csak nagy nehézségek árán.
Öröm és boldogság van, mert megkaptam a Prada parfümöt, Ancitól névnapomra kaptam egy  tündéres nyakláncot :) A férjem kék táskát nem kapott, ezért kaptam egy királykék kulcstartót. :D Azt mondta, hogy sminkcuccot elvből nem vesz nekem és ehhez tartotta is magát.
Másnap anyósomékhoz voltunk hivatalosak. Nem akartam kiverni náluk a biztosítékot, bár eddig még soha nem tettek szóvá semmit, csak azt, hogy gyakran változtatom a hajszínemet.
A smink ami készült egy nagyon egyszerű és visszafogott alkotás lett.

1. A szemhéjalapozó használata után a Coastal Scents paletta rózsaszín árnyalatát tettem fel a mozgó szemhéjamra.
2. A következő lépésben a belső szemzugba és a szemöldökcsontra a CS paletta egyik nagyon halvány, már már fehér szemhéjpúderét vittem fel highlighternek.
3. A lent látható módon ceruzaecsettel egy csokibarna színt tettem fel és szintén ezt a színt használtam az alsó szempillatőben is.
4. És végezetül meghúztam egy tusvonalat.

Ma pedig végre megérkeztek öcsémék is, és újra úgy nézett ki a fa alja mint 24-én. :D Ennek főleg Csenge örült nagyon.
Ma már készítettem fotót a sminkemről. Igyekeztem olyat készíteni mint 24-re.
Mindenki azt kapott amit szeretett volna, vagy azért vannak félresikerült ajándékok?

Holnaptól pedig jönnek a szilveszteri sminkek. Ki kell élnem magam, mert mi egy telekre megyünk batyus buliba, ahova nem nagyon kell extra sminket feltennem, sőt még túlzottan kiöltözni sem. Mondjuk ezt azért sajnálom, de remélem a társaság kárpótol majd mindenért.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése