Rendszeres olvasók

2011. december 9., péntek

Welcome to Las Vegas - Catrice HAUL

Megfogadtam (igaz nem tudom már hányadik alkalommal), hogy nem veszek több sminkcuccot, mert már ami van azt sem használom el a férjem szerint az életem végéig sem. 
De én függő vagyok és nem csak smink hanem, mea cupla, de borsod chips függő is. Ezt nálunk csak a Müllerben lehet kapni és ma nagyon megkívántam az ízét ezért kis (na jó, elég nagy) kitérővel mentem Csengéért az oviba. Ugye úgy oda nem lehet bemenni, hogy csak és kizárólag a 3. sor legelején megállok leveszem a chipset, csukott szemmel elbotorkálok a pénztárig és futás a buszhoz, hogy nehogy bűnbe essek.
Persze, hogy most sem így történt. Igaz ebben Erzsi a Természetes szépség írója is hibás :) Küldött nekem a nyereményem mellé egy Prada Candy termékmintát, és bizony első látásra, illetve szaglásra szerelem volt. Érdekelt, hogy itt lehet-e kapni és hogy ugyan mennyiért. 
A parfümöt ugyan nem találtam, de volt helyette Catrice Limited Collection Welcome ti Las Vegas. 
Legszívesebben mindent elhoztam volna, de megálljt parancsoltam. 
Csak pár dolgot vettem :)
Tus: 1095 Ft, a szemfesték 1495 Ft.
Vakuval
Vaku nélkül
 
A rúzs három árnyalatban kapható, az enyém a C01 Lovely Sinner nevet kapta. (1145 Ft.)

A kezemről a tust és a rúzst csak hosszas dörzsöléssel és kisebb égési sérüléssel (na jó nem csak kipirosodott a kezem) lehetett eltávolítani. A rúzs hasonlít a Max Factor tartós rúzsaihoz. A csillámos fedőréteg nélkül erősen szárít. A tus is tele van nagyon finom arany csillámokkal. Nagyon szép és elegáns pin up sminket lehet vele készíteni karácsonyra. 
A szemhéjpúderrel úgy jártam mint általában a Catrice-el. Amikor a kezemmel belemászok a teszterbe akkor olyan jól pigmentáltnak tűnik. de a képeken is látszik, hogy lehetne erősebb is. Igaz ezekkel a színekkel egy jó kis füstös sminket össze lehet dobni. 

Amin még erősen gondolkodtam az a csillámos púder volt. De ennek szerintem egyetlen oka volt, mégpedig az ahogyan kinéz. (erről lebeszéltem magam mert úgysem használnám ki, hiszen már nagyon régen nem állok színpadon). Olyan édes és nagyon apró arany csillámokat lehet vele a testre, arcra, hajra fújni. (azt hiszem olyan 1400 Ft. körül van)

Kapható még műszempilla (ennek nem néztem az árát):
Fixáló púder (na ez is tetszett, de nem akartam egy 5. púdert megvenni. 1100-1400 Ft körüli áron)
Körömlakk 4-féle színben (745 Ft):



1 megjegyzés:

  1. Imádom a rúzst!!!!! Azt hiszem, hogy ezért a rúzsért utaznom kell legalább 60 km-t :D De megéri! Nagyon szép a smink is! :)

    VálaszTörlés