Rendszeres olvasók

2012. március 31., szombat

Alkalmi step by step és Bourjois Healthy mix teszt

Délután megint volt egy kis időm amíg a kisasszony aludt, így leültem egy kicsit sminkelni. Először csak a Bourjois Healthy mix serum-ról és a Balance púderről akartam írni, de ha már megcsináltam az alapot akkor miért is ne folytassam. (hátha így utána jobban sikerül majd a tölti kápi :D)


Szemhéj alapozás után a belső V-be a Miss Rose 02-es arany paletta legvilágosabbját vittem fel.





A képen látható módon a Catrice 080Wildthing árnyalatú szemceruzával csináltam egy alapot.






A szemhéj közepére a Moda 315 árnyalatú duochrome szemfestéke került applikátorral.






A mélyítővonalat egy csokibarna árnyalattal mostam el.







 Az alsó pillasort is a Catrice szemceruzával húztam ki. A vízvonalra pedig UD arany színű szemceruzát használtam később.
Majd a szemceruzára a barna és a duochrome keverékét satíroztam el.
A szemöldökcsontra ugyan azt a világos aranyat használtam amit a belső szemzugba.
A felső vízvonalat feketével húztam ki és a végén maradt a spirálozás.




 
 

Az esküvői sminkes posztban kérték ki a véleményemet a Healthy Mix Serum alapozóról és Balance púderről.

Az alapozót még múlt évben vettem meg valamikor ősszel. Azóta felváltva használom a bb krémmel.
A hivatalos termékleírásban ez található: Gél állagú könnyű alapozó. Licsi-, gojibogyó- és gránátalma-kivonat található benne, mely revitalizálja a bőrt, és élettel teli, egyenletes arcszínt biztosít. Enyhe fedést ígér, közepesen matt finish-sel. Könnyű állaga van, természetes fedést ad. 16 órás tartósságot ígér. :D

Valóban egy nagyon könnyű állagú alapozó, felkenve szinte észrevehetetlen, nem hagy maga után nehéz zsíros érzetet. Nekem kicsit folyékonyabb mint az itthon lévő többi alapozóm. 6 árnyalatban kapható és a Marionnaudban 4200 Ft körüli áron kapható. Tartósságát tekintve nálam max 8 óra volt az amit kibírt és 4 óra múlva már átfénylik a T-vonalon.
Fedésről a saját szemetekkel is megbizonyosodhattok. Nagyobb pattanásokat és foltokat csak korrektorral fedi el tökéletesen. Inkább száraz bőrre ajánlják, de a kevert arcbőrömmel is ki van békülve, főleg, ha használok hozzá púdert. 
Van egy kis illata, de én csak akkor éreztem meg, ha nagyon közel vittem az orromhoz és kifejezetten kerestem azt. 
Pumpás kiszerelésű, pont a megfelelő mennyiséget lehet egy nyomással kicsalni belőle. Én ecsettel viszem fel és utána még egy kicsit ujjal is rásegítek. 
 

                    Minden nélkül                       Alapozóval                       Alapozó+púder                         
A másik termék tőlük a Healthy Balance púder. Alternatív megoldást kerestem a MAC púderem helyett (mivel létszámstop van elrendelve a sminkcuccoknál, mivel olyan a pénztárcám mint a hagyma, ha kinyitom  könnyezek). Nem bántam meg ezt a választást.
Ázsiai gyümölcskivonatokkal gazdagított hidratáló, mattító púder (10 órát ígér). Az árnyalatok semlegesek.
4 árnyalatban kapható.
Akciósan a Kabuki ecsettel árulták. 2000-3000 Ft körül volt az ára. Műanyag dobozban van, jó nagy tükörrel. Bika erősen záródik, eleinte nem is tudtam kinyitni, csak segédeszközzel (szemöldökcsipesszel).
Én a kabuki ecsettel nem vagyok kibékülve, mert nekem kissé durva és porzik is tőle a púder, viszont a másik ecsettel, amit a Makeup Plaza-ból rendeltem, tökéletesen fel lehet vinni a púdert.
A 10 órát kissé/nagyon túlzásnak tartom, mint már írtam fentebb is 4 óra után nekem újra kell púderezni. 
Felvitel után nem maradt poros az arcom, szépen belesimul a bőrbe és nem szárít. Ez is olyan könnyű mint az alapozó. Ennek az illatát is csak akkor érzem, ha ütközésig viszem az orromhoz.

Én mind a két termékkel 100% meg vagyok elégedve és biztos, hogy újra vásárolom majd őket, ha elfogynak.

5 megjegyzés:

  1. Köszi a step by step-et, nagyon szép :)
    Az alapozón már nagyon régóta gondolkodom, de még mindig nem tudom hogy Missha Perfect Covert, vagy ezt vegyem meg..

    VálaszTörlés
  2. Nem akarok udvarolni, de ez a smink valami eszméletlen szép!

    VálaszTörlés
  3. Ez az 52-es árnyalat az alapozóból?

    VálaszTörlés