Rendszeres olvasók

2012. március 25., vasárnap

Nivea Tour 2012 Miskolc

Fogadalmat tettem, hogy le a depresszióval és most már ideje megmozdítani a kissé (nagyon) kigömbölyödött hátsó felemet. Nem is lehetett volna erre jobb alkalom, mint a Nivea minden évben megrendezésre kerülő turnéja.
Már tavaly voltam ezen a rendezvényen, akkor találkoztam először a port de bras órával is. Ezek a rendezvények azért nagyszerűek, mert egy előzetes regisztráció után ingyenes órákon tudsz részt venni és sokféle mozgásformát ki tudsz próbálni. 
Regisztrálni a Nivea oldalán lehet. Kíváncsi voltam, hogy regisztráció nélkül is lehet -e menni, de amikor beléptünk az előtérbe ki is volt írva, hogy a nem regisztráltak regisztrációja itt. Szóval, ha már a weboldalon azt írja, hogy nincs hely, akkor is nyugodtan menj el, nem fognak elzavarni.
Idén már a gyerekeket is be lehetett regisztrálni, ő is kapott egy kis ajándékot. 

Köszönhetően az óraátállításnak (ugye a szervezetemnek senki nem szólt, hogy állítódjon át) nem sikerült 10 órára leérnünk, így lemaradtam Béres Alexandra órájáról. Ahogy a lányokat elnéztem a végén, lehet, hogy jobb is, hogy nem vele kezdtem el a testemet bevezetni/visszavezetni a mozgás világába. 
 
 
 A bejelentkezés annak ellenére, hogy nagyon sokan voltunk, gyorsan ment, mert szétosztották a névsort okosan ABC sorrendbe. Meg is kaptam kb 2 perc alatt a kis csomagomat.
Volt benne egy csuklószorító is, az most lemaradt.

(Egyesek képesek voltak csak emiatt regisztrálni és még arra sem vették a fáradtságot, hogy meg is mozduljanak érte. Több fiatalt is láttunk akik utcai ruhába táska nélkül megjelentek, csomag megkap, majd irány még a sportcsarnok környékéről is. De most komolyan, én nem értem meg az embereket, mintha valami hatalmas nagy csomag lenne, de ezek csak termékminták. Én például akkor is mennék, ha nem adnának semmit, meg szerintem rajtam kívül az a kb 300 ember is akik végig izzadták az órákat, ez  csak egy kedves gesztus a Niveától, és egyesek, mint valami  haszonlesőként megjelennek és vigyük ha már ingyen adják.)

Egyetlen negatívumot tudok felhozni a rendezvénnyel kapcsolatban. Nem értem, hogy a kiállítókat miért a küzdőtéren kell elhelyezni. Ezzel értékes területeket vesznek el a mozogni vágyóktól. A lelátó körül (ugyan úgy mint a Kézműves Kupánál is) simán meg lehetett volna csinálni a cégeknek a standokat. Ja van még egy, a hangosítás csapnivaló volt. nem értettem több alkalommal is, hogy mit mondanak a színpadon. De ez nem csak az ő hibájuk, ezzel már többször is találkoztunk más rendezvényeken is. 

Mivel ugye késtőn értem lemaradtam a zumbáról, alakformáló óráról is. Úgy gondoltam, hogy akkor erőt veszek magamon és végre kipróbálom a Kangoo-t  Persze, hogy az én gyerekméretű lábamra már egy darab cipő sem volt. Igaz visszahoztak több cipőt is még az óra megkezdése előtt, de mindegyikben csónakázni tudtam volna. Így ez ismét kimaradt az életemből. 
De azt jó volt nézni, hogy a többiek mennyire izzadtak és lelkesek voltak.
 
Minden elismerésem a srácoké, mert végig bírták ugrálni az órát
A különféle órák között helyi iskolák, sportegyesületek táncosai, sportolói léptek fel és szórakoztattak, vagy legalább is próbáltak minket. Több kevesebb sikerrel.
A képen szereplő csapat nem tudom, hogy honnan jött, de még ilyen unottan a legrosszabb pillanataimban sem táncoltam egyetlen fellépésen sem. Egyenesen rossz volt nézni, ahogy az unalom kiült az arcukra. Egyedül a hátul álló hölgy (mert a többiekhez képest idősebb volt) volt az aki  végig mosolygott.
Ők az Avasi Gimi "kotlósai". Nagyon ügyes és lelkes kis csapat volt. Őket viszont jó volt nézni.
Amire én kíváncsi voltam, az a kick-box aerobic. Ugye itt egyből kiütközött a helyhiány. Egymás szájába álltunk, én pl. egy srác hátát használtam boxzsákként. Rúgásoknál pedig mindig szét kellett nézni, nehogy a hátam mögött, vagy a mellettem elsétáló fogát rúgjam ki. Konkrétan meghaltam az óra végére.
 

Szerencsére ez után jött egy kis port de bras óra. Itt nem kellett attól félni, hogy nem fogunk elférni.
 
Persze erre az órára Csenge is beállt egy kicsit.
A szervezők kedvesek voltak, mert gondoltak a gyerekekre is, kialakítottak nekik egy kis játszósarkat, ugrálóvárral, óriás felfújható "hörcsöghengerrel" terepasztallal. De láttam ott csocsót és különféle kerékpárt, rollert is, amit kipróbálhattak.
A kiállítók között ki lehetett próbálni a Speed fitnesst, volt állapotfelmérés és edzésterv készítés. Láttam kint manikűröst (igaz ezt nem is értettem, hogy ha valaki edzeni jön, miért ül be körmöt csináltatni :D). A Tiszaújvárosi sárkányhajósok is ott voltak két webkajak evezőpaddal( szárazedzéshez használják). 
Én egy olyan szerkezetet próbáltam ki, mintha síelnél.  Érdekes élmény volt. A felsőtestnek végig egyenesen kell állnia és csak az alsótest mozoghat.
Állítólag hamarosan megjelenik majd Miskolcon is. Egy próbát majd megér. 
Igaz számomra hamar véget ért a rendezvény mert anya éhes vagyok és nem bírom ki. Irány haza. 
De már most érzem, hogy holnap mozgáskoordinációs problémáim lesznek az izomláz miatt :D

Mindenkinek csak javasolni tudom, hogy látogasson el a rendezvényre.

A következő helyszíneken lesz még (és minden hol rengeteg szabad regisztrációs hely van):

- Április 1. PÉCS Expo Center
- Április 14. BUDAPEST Millenáris B épület
- Április 22. SZEGED JGYTF Testnevelési Tanszék Tornacsarnok
- Április 24. DEBRECEN Egyetem AMTC Tornacsarnok
- Április 29. GYŐR Barátság Sportpark

Ti voltatok, vagy tervezitek, hogy mentek?















1 megjegyzés:

  1. Juhj én nagyon várom már, a következőn ott leszek! Pont jókor jön nálam is, a zumbát tuti kipróbálom! Kíváncsi leszek mindenre! Köszönöm, hogy írtál róla!!!!!

    VálaszTörlés