Rendszeres olvasók

2012. április 26., csütörtök

300 :D - step by step smink Oriflame eco beauty alapozó teszt

Na nem a film, hanem ez a 300. bejegyzésem a blogon :P

Egy step by step sminket hoztam nektek mára. Olyan színekhez akartam nyúlni, amit mostanában hanyagoltam. Ez a kék és a duocrome  festékem.



Fekete szemceruzával meghúztam a felső és alsó szempillatövet  a bázis felvitele után.





A belső szemzugba egy világoskék Sephora szemfesték került.








Középről egy sötétebb kéket használtam egész a szemem külső sarkáig.







A külső V-be és a mélyítővonalra sötétszürkét használtam.







A mélyítővonalra és kissé fölé is került a duocrome szemfestékem.







Az alsó szempillatőbe a sötétebb kéket vittem fel ferde ecsettel.






A vízvonalakat fekete szemceruzával húztam ki és került persze egy kis fekete tusvonal is felülre.





 

 
 
 
Megrendeltem az Oriflame Ecobeauty alapozóját nem olyan régen 1600 Ft-os bevezető áron.
 Az összetevők elemzését a Krémmánián megtaláljátok.
 5 féle árnyalatban rendelhető, én magamnak a natural beige árnyalatot választottam, mert általában ez passzol a bőröm színéhez. De persze rá kellett jönnöm hogy ez ebben az esetben nem igaz. Sötétebb mint amire számítottam, így talán majd amikor egy kicsit megsütötte az arcomat a nap, talán megfelelő lesz az árnyalat. 
A fenti képeken, ez az alapozó van rajtam.
Amit az Oriflame oldalán írnak róla: "Kényeztesse bőrét a hidratáló és regeneráló hatású alapozóval. Egyenletessé teszi a bőr tónusát és elkendőzi a fáradtság jeleit. Fairtrade organikus shea-vajat tartalmaz, amely simábbá és egészségesebbé teszi a bőrt."

 Egy nagyon krémes állagú alapozóról van szó. Én alapozáshoz mindig ecsetet használok, de nekem nem tetszett a végeredmény, még az ujjaimmal rá kellett segíteni, hogy szépen eldolgozhassam. Hiába hidratáló hatású, az én vízhiányos bőröm (főleg az orr részemnél) kissé "cserepes" maradt, így hidratálót mindenféle képen  kell nekem alá. 
Fedését tekintve én többet vártam, gyenge és közepes között van. A képeken látszik is a homlokomon lévő pati, amit csöppet sem fedett el, ugyan olyan volt, mint alapozó nélkül. Próbáltam egy kicsit építeni, de akkor sem lett jobb az eredmény. 
Ami viszont szimpi volt benne, hogy kb. 4 órát kibírt anélkül, hogy átfényesedett volna a bőröm.  Viszont este amikor mostam le a sminkemet már nem kellett nagyon dolgozni a letörlésen, mert nem nagyon volt mit.
Az illata, mert van neki, (nem is elhanyagolható) engem különösebben nem zavar, de nem értem, hogy miért kell illatosítani? Nekem kicsit virágos, púderes az illata.
Ha valami nagyon könnyű alapozót kerestek kevés bőrproblémával akkor ez szerintem jó választás már csak az ár érték arány miatt is.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a smink, és ez is, hogy leírtad lépésről lépésre! :]

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a színválasztás,nagyon jól áll neked.:) Ma rajtam is kék volt, körülbelül életemben először:)

    VálaszTörlés
  3. Tetszik a smink.Szívesen megnézném rajtad a tus és színes vízvonal kombót:)

    VálaszTörlés
  4. szia! nekem is hasonló tapasztalataim vannak az alapozóval kapcsolatban. annyi talán a különbség, hogy én eltaláltam a színt, de egyébként ez az egyetlen jó dolog benne. biztos, hogy nem fogom még egyszer megvenni, pedig reméltem, hogy az ECO dolog miatt be fog válni.. :/én is csináltam egy bejegyzést róla, ha gondolod olvasd el :) http://muccuus.blogspot.com/2012/05/oriflame-eco-beauty-alapozo.html

    VálaszTörlés