Rendszeres olvasók

2012. április 6., péntek

Húsvéti guriga projekt és tojásfestés

Utálom ezt az ünnepet. Soha nem volt a szívem csücske, mivel ki nem állhattam a Krasznaja Moszkva kölniket és azt, hogy úgy bűzlöttem, mint akire ráborult a kölnigyár. Amióta megvan Csenge már  máshogy állok hozzá, hiszen ő élvezi a készülődést, festegetést. De neki is inkább csak az előkészületek tetszenek.

Ma délután gurigából gyártottunk nyulakat (mama után szabadon) és mivel piszok drága a tojás, így műanyagokat szereztem be és azt kezdtük el festeni.

Ezek papírtörlő gurigák, de bébinyúl a wc papír guriból is készíthető. 
Miután ki lett vágva a képen látható forma, az egészet fehér festékkel (én akkrilt használtam) lefestettem, majd jött az arc formázása. Kicsi vattapamacs az orrához, nemezpompon (ha már volt itthon) a farka és a bajusza is a gurigából lett kivágva.
Csenge egy nénit és egy bácsit akart :D
A tojások még nincsenek mind készen, már nem volt türelmem többet festeni.
Ti várjátok már az ünnepet? Szeretitek egyáltalán. (én csak azért örülök neki, mert van 3 nap nyugi)


2 megjegyzés:

  1. Tök jók lettek :]
    engem teljesen hidegen hagy, és semmit nem készültem rá, nem díszítettem, mert igazából időm sem volt rá a héten, és a locsolkodást nagyon utálom :S Leginkább a pihi miatt örültem én is, bár ma is dolgoztam, szóval annyira nem befolyásolja a szabad napokat :S

    VálaszTörlés