Rendszeres olvasók

2012. április 12., csütörtök

Marionnaudban jártam, leárazást láttam - HAUL, napi smink

Nem is tudom minek mentem be, hiszen semmi új dologra nem volt szükségem. Na jó, kerestem valami elfogadható árú ceruza ecsetet, de eszembe se jutott, hogy ott is vehetek. Tévedtem. Az ecsetre azért lett volna szükségem, mert kaptam emailban egy felkérést. Mehettem volna a DM-be sminkelni, de úgy tűnik nem volt elég egyértelmű az igenem és az, hogy megadtam a számomat a kapcsolattartónak, hívjon nyugodtan bármikor, hogy megbeszéljük a részleteket. Ő úgy gondolta, nem érdekel és keresett mást. :(( ?????????? nem is értem, de már kár ezen bosszankodnom.

Mindig van egy kis tartó, amiben 40-60% kedvezményes termékek vannak. Most túl sok sminktermék, ami nekem is tetszett volna nem volt, de azért találtam egy Pupa szemfestéket és egy saját márkás bio sminklemosó folyadékot. 
Az ecset N37 számot kapta a keresztségben. Kicsit puhább, mint amit vártam, de mélyítővonalban nagyon szépen lehet vele dolgozni. Kipróbáltam az alsó pillatőben is, és ott is kiválóan szerepelt. Szintetikus szálakból készül és az ára is nagyon-nagyon kedvező volt, hiszen 890 Ft.
Az applikátornak cserélhető a feje és járt is hozzá 2 db tartalékba. Latexből készült és az ára 660 Ft. (még őt nem próbáltam)

Igaz, hogy van már majdnem ilyen árnyalatom, de ez annyira szép volt :) 4270 Ft helyett 1710 Ft-ért jutottam hozzá. Miután a swatchot megcsináltam, próbáltam ledörzsölni, az alap nélküli könnyen lejött, de alappal, nagyon szépen a helyén maradt. A szemhéjamon ma ezt használtam, és olyan 8 órát kibírt.
 
 
Az arctisztító pumpás kiszerelésű, 2-3x  fújtam belőle a vattakorongra és első körben a smink nagy részét el is távolította. Másodszorra már csak nagyon kevés szennyeződés volt az arcomon. Levendula illata van, ami engem kissé zavar (nekem fáj tőle a fejem) de hamar elillan. Ami feltűnt (mivel más új terméket nem használtam az utóbbi napokban) kissé zsírosította az arcomat, mert reggelente erősen fényes ábrázat nézett vissza rám a tükörből. 
Az ára 630 Ft volt az 50 ml kiszerelésnek.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a smink, gyönyörű :-)

    VálaszTörlés
  2. Hát most már muszáj lesz bemennem... :D Nagyon szép a smink is :)

    VálaszTörlés
  3. De gáz ez a DM-es sztori, pedig jó móka lett volna sminkelni másokat, meg te kedves is vagy, szerintem dumás is ( igy a blogod alapján) nem olyan lennél, mint általában lenni szoktak ezek a savanyú képű sminkes csajok. De jó, hogy írtál a ceruzaecsetről, mert kerestem már pár helyen, de nem találtam emberi áron.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. el is rontotta rendesen a napomat. Pedig annyira készültem :( Remélem, ahogy ez a cég, úgy előbb utóbb más is rám akad majd.
      (hát igen, nem vagyok egy szűkszavú :P)

      Törlés
  4. Mióta keresek ilyen ecsetet viszonylag olcsón...kár, hogy pont ma voltam Pesten. :(

    VálaszTörlés