Rendszeres olvasók

2013. április 5., péntek

Natúr smink egy kis "csavarral" - step by step

Nagy iskolalátogatási lázban égünk és annak ellenére, hogy én előnyben részesítem magamon az erősebb sminkeket, ilyen esetekben igyekszem visszafogni magam. Egy ilyen alkalomra készült ez a smink is, de azért vittem bele egy kis színt, valamint ezzel teszteltem le az új Urban Decay palettámat is.

1. A belső szemzugba törtfehér árnyalatú szemhéjpúdert tettem, a mozgó szemhéjra pedig a Scratch árnyalatot satíroztam.
2. A mélyítő vonalba a Shag-et húztam.
3. A külső szemzug mélyítésére pedig az Undergroundot használtam.
4. Fekete szemceruzával meghúztam a szempillatöveket.
5. Végül egy kis gondolkodás után az alsó szempillatövet a Graffiti és a Peace keverékével hangsúlyoztam.
Egy kis spirál, pirosító, szájfény és indulás sulit választani.

Ui.: Azért nem gondoltam volna, hogy a piszok drága Lancome Hypnose Star spirál ilyen hamar beszárad és semmit nem emel a pilláimon. Valakinek van még ilyen rossz tapasztalata vele?
 Mivel hiányoltátok a személyes bejegyzéseket, legyen egyenlőre itt egy fotó a nagy iskolaérett kisasszonyról és a "kisbudháról".
Sorsolás holnap!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, a graffiti és a peace nagyon feldobta :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűséges! :) Nagyon jól áll neked, igazán kiemeli a szemeidet.

    Az apróságok pedig imádni valók. :) <3

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon bejön ezzel a kis csavarral, kell is bele ;]

    VálaszTörlés
  4. nagyon csini volt anya:) a gyerekek meg gyönyörűek

    VálaszTörlés
  5. nagyon édes kislányaid vannak:)

    VálaszTörlés