Rendszeres olvasók

2013. május 31., péntek

Buliba mentem és teszteltem - UD és Essence Stays vízálló tus

Hónapok óta nem mozdultam ki felnőttek közé. Na jó ez így ebben a formában nem igaz, de mostanában mindig csak gyerekes programokon vettem részt és már hiányzott egy kicsit a felnőtt társaság, a kollégák. Pont jókor jött, hogy a munkahelyemen bulit szerveztek és nem felejtkeztek el rólam. Igaz, hogy csak 1,5 órára mentem el itthonról de sikerült egy kicsit feltöltődnöm.

Valamikor tavasz elején rendeltem http://barbeautysale.blogspot.hu/ oldalról egy UD palettát. Már használom egy ideje és most is ezzel készítettem el többek között a sminkemet.

Lehet, hogy szép nem vagyok, de jól érzem magam a bőrömben :P



 

Lila bársonnyal borított papírdobozban van a paletta, ami nagyon gyorsan koszolódik. Járt hozzá  2 db applikátor és egy szemhéjalapozó, de túl sok anyag ne volt benne, talán ha 3 alkalommal tudtam használni és utána ki is fogyott.
9 gyönyörű erősen pigmentált, lágy textúrájú és tartós szín található benne.

 
 

Anyák napja előtt vettem egy Essence vízálló szemhéjtust. Úgy gondoltam szükségem lesz rá, ha elérzékenyülök. Nem igazán akartam panda kinézetet.
 
 
Kicsit keményebb filctollas hegye van, de könnyen kezelhető, vékony és vastagabb vonalat is könnyű vele precízen meghúzni. 
Teszteltem, hogy mennyi idő alatt szárad meg. A vastagabb vonalon kb. fél perc után húztam végig a kezemet és csak minimálisan kenődött el.
Sajnos anyák napján nem tudtam letesztelni, mert csak a saját gyermekemet nem láttam a műsor alatt (ezért is nem írtam róla korábban), így nem is nagyon érzékenyültem el. De tegnap este kicsit megviccelt a zuhany amikor fürdettem a lányokat. És ekkor jött a fekete leves, szó szerint.

A vízállónak mondott tus úgy folyt le a szemhéjamról mintha valami kici ócccsó kínai gagyi cucc lett volna.
Nem akartam elhinni, így amikor ma meghúztam a vonalakat a kezemen ismét próbára tettem.
Véleményem szerint, ha valamire azt mondják, hogy vízálló, annak nem így kellene működnie. Oké, hogy ettől jobban nem tudtam elkenni, de egy sima nedves törlőkendővel szinte teljesen le tudtam törölni, nem kellett hozzá semmilyen olajos vagy speciális lemosó.
Még mindig keresem a tökéletesen vízálló tust, ha valaki tud ilyet kérem jelezze.


8 megjegyzés:

  1. Hahó!
    Ugyan papíron nem vízálló, de én a Manhattan zselés tusát nagyon tudom ajánlani. Az essence pl felmászott a mozgó szemhéjamról, ez meg se moccan, dörzsölésnek, izzadásnak ellenáll. Nem tudom,neked beválna-e, de ha ki tudod pl. egy barátnő révén próbálni, egy esélyt érdemel mindenképp.

    VálaszTörlés
  2. Ja, és ez az ombre jellegű szájfestés nagyon szép lett ^^

    VálaszTörlés
  3. ...." jol erzem magam a boromben"...ez a lenyeg :)

    VálaszTörlés
  4. Annyira jó, hogy azért néha írsz, imádom a blogodat és szívesen olvasnék a sminkek mellett olyan bejegyzést is, hogy milyen az élet két kisgyerekkel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Már hetek óta agyalok egy poszton, ha lesz egy hosszabb lélegzetvételnyi szünetem megírom majd.

      Törlés
  5. Szerintem kimondottan szép vagy ezeken a képeken! :)

    VálaszTörlés