Rendszeres olvasók

2011. június 7., kedd

Keleti ihletésű smink - alternatív smink verseny

A www.sminkkel.com oldal alternatív esküvői smink versenyére készítettem tegnap délután sminket. Korábban már megkeresett egy hastáncos ismerősöm, hogyha egyszer arra kerül a sor, akkor neki valami keleties smink kell. Amikor ezt készítettem rá gondoltam.

Az eredmény:
 
Alapozáshoz a Bourjois healthy mix serum 53 (light beige)árnyalatát vittem fel alapozóecsettel. A szemhéjamat az Art deco szemhéjalapozójával alapoztam le.
Szemhéjamon többféle terméket is használtam. A belső szemzugba a NYX gold árnyalatú pigmentje került. A külső szemzugba került az L.A Colors EP101 Lush palettájának kékje. Az arany és a kék színt kissé összedolgoztam. A mozgó szemhéjra  és a mélyítő vonalra a Lush paletta fukszia színe került. Ezek után fekete tusfilccel kihúztam a felső és alsó szempilla tövét. Az alsó tusvonal alatt a kék és fukszia színű festékből felesben ferde ecsettel húztam meg a vonalat. Szemöldökre a korábban már említett Revlon szemöldökfestékét használtam (kicsit megváltoztatva a szemöldököm formáját). Pirosítónak szintén Revlon terméket használtam, mégpedig a Golden Affair 430 rose rapture árnyalatát.
Az orrot árnyékolással véknyítottam (igaz ez ebből a szögből annyira nem látszik).
Rúzs pedig egy Avonos termékminta volt, amit ajándékba kaptam és a szám már lekopott az aljáról. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése