Rendszeres olvasók

2011. június 7., kedd

www.sminkkel.com alternatív smink verseny - Bátrabb aráknak

 A tegnapi esküvői bejegyzésben írtam a saját esküvői sminkem történetéről. Én valahogy így szerettem volna kinézni a nagy napon:


Alapozónak most is a Bourjois healthy mix serum 53 (light beige) árnyalatot használtam, majd MAx factor púderrel fixáltam le.
Art deco szemhéjalapozó felvitele után az Il Makiage canal violet árnyalatát használtam a teljes szemhéjra, túlnyúlva a mélyítő vonalon. A szemöldökcsont szélére került az L.A colors EP101 Lushfukszia színű festéke, amit összedolgoztam a sötét lilával. A szemöldök alá nem festéket tettem (bár a képen úgy tűnik, mintha fehér lenne rajta) hanem a MAC Crea Colour Base pearl árnyalata került, hogy az éles kontúrokat elmossam. Az alsó szemhéjra szintén a violett és a fukszia szín keveréke került fel a külső szemzug felé szélesedve. A felső szempilla tövét vékony tusvonallal húztam meg, így látványosabb lett a szempilla vonala (spirált nem használtam, mert 3D pilla van fent és azt nem szeretem festeni). Az alsó szemhéj belső részét Art Deco-s fekete szemceruzával hangsúlyoztam ki.
A szem "ragyogóbbá" tételéhez a belső szemzugot egy kis gyöngyház fehér Avonos vastag ceruzával világosítottam meg.
A szájon MAC Milan Mode árnyalatú rúzsa van, egy kis világos rózsaszín szájfénnyel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése