Rendszeres olvasók

2011. július 19., kedd

Art Deco szemhéjalapozó teszt

Már pár hónapja tesztelem ezt az alapozót és eddig meg vagyok vele elégedve. 
 
Ahogy öregszem ugye a szemhéjam is kezd megereszkedni és a festék ott előszeretettel gyűlik össze egy idő után. Amióta megvan a szemhéjalapozó, ilyen problémám nem volt. Ma bebizonyította, hogy megérte az árát.
A mai sminkemnél használtam és kíváncsi voltam, hogy ezt a trópusi klímát, ami a ma reggeli esőzésnek volt köszönhető, mi marad majd a szememen mire délután hazaérek a 40 fokos irodámból. 

Igaz elég rendesen folyt ma rólam a víz, (igaz mindenkiről, persze azok előnyben voltak ma, akinek nem kell a pszichotikusz fönötikusz előírási miatt "csadorba" járni melózni, hanem azt vesznek fel amit akarnak. De ez egy másik téma.) és törölgettem mindenemet, de a szemfestékem a helyén maradt. Annyi, hogy a fukszia szín kicsit halványabb lett, mint amilyen reggel volt.


Krém egy aranyos kis tégelyben van, ami eléggé megnehezíti egy idő után azt, hogy az ujjaddal belenyúlj (nesze neked manikűrözött köröm). De használható hozzá ecset, vagy akár fültisztító pálcika is. Én szeretem ujjal felvinni, mert úgy jobban bele tudom dolgozni a szemhéjamba. 
Illata semmi sincs, a színe pedig natúr, pici csillogással. A színek összedolgozása kicsit nehéz vele, de nem lehetetlen feladat. 

2300 Ft körül vettem a Müller Drogériában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése