Rendszeres olvasók

2011. július 19., kedd

Napi smink

Mivel ma reggel elég korán keltem fel, volt időm arra, hogy elkészüljek a sminkemmel és még le is tudjam fényképezni. Ezért mától minden reggel megörökítem a sminkemet.


Az arcomra Bourjois Healthy Mix Serum alapozója került. Nagyon szeretem, mert könnyű textúrájú, enyhe fedést ígér. Ugyan 16 órát ír a tartósságra, de ezt a dög meleget annyira nem bírta. Igaz van még alapozó az arcomon, de a kedves pattanásaim már átütnek alóla, már nem olyan szépen néz ki a bőröm mint reggel induláskor.
A szemhéjalapozó ismét az Art Decos volt. Ma megmutatta, hogy mit bír.
A szemhéjamra az L.A Colours 5-ös palettájából a fukszia színű került. A belső szemzuga egy kicsi fehéret tettem.
A mélyítővonalat a Danni paletta kékes árnyalatával satíroztam el és fel. A két színt direkt nem dolgoztam össze.
A felső  és alsó szempillatövet ecsettel felvitt porpúderrel húztam meg.
A számon egy Oriflames szájfény van.







5 megjegyzés:

  1. Tetszik alul a kontúr :))),bár csak én is ügyes lennék :(

    VálaszTörlés
  2. Köszi, aranyosak vagytok :))) Az alsó kontúrhoz egy kis fejű ferde lapos ecsetet használtam. Könnyebb vele bánni mint pl. a tusecsettel.

    VálaszTörlés
  3. Annyira szép alul a lila! Én sosem merek alsó kontúrhoz szinest használni, pedig itt is látszik mennyire jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  4. Régebben én is csak feketét tudtam elképzelni a szememen, de rájöttem, hogy a színek csodákra képesek. feldobják a napomat és a szemem színén (na jó az árnyalatán) is tudnak változtatni egy kicsit. :)

    VálaszTörlés