Rendszeres olvasók

2011. július 26., kedd

Egy kis divat - gumicsizma

Bár nem feltétlenül mondanám kifejezetten divatosnak, de egy nagyon hasznos része a ruhatáramnak (pedig régen ciki volt hordani). Tavalyig eszembe se jutott volna gumicsizmát venni magamnak, egészen addig még nem jött az özönvíz Miskolcon és környékén. Azt követően, hogy szinte az összes zárt cipőm szétázott pár nap leforgása alatt, úgy döntöttem, hogy irány az első cipőbolt és veszek egy akármilyen guccsit ( Lustanyutól nyúltam a kifejezést). Túl nagy választék nem volt a Deichmann-ba, (mert már kifosztották. Abban az időben már a ronda zöldet is felvásárolta a város) főleg, hogy nem rendelkezem egy nagy lábmérettel. A gyerekosztályról még sem vehettem tündéres, netán Verdás csimmát, így maradt a kissé szűk fekete - kék mintás darab. Egyből felhúztam, 5 perc múlva már nem éreztem, hogy szorítana, már csak azért sem mert totál elzsibbadt. Ezt tetézte még a kellemes kínaibolt szag amit magam után húztam. Ezeket a kellemetlenségeket leszámítva jó szolgálatot tett. A lányom örült, hogy anyával együtt lehet pocsizni. 


Nem is volt baj a csizmával egészen addig, amíg le nem telt a garanciális idő. Ősszel hazafelé az oviból mi mást csinálhatnék a gyerekkel mint a pocsolyában mászkálok. Fura érzés kerített hatalmába. Először azt hittem biztos tévedek. De nem. Amikor már a 3. pocsolya után érzetem azt, hogy folyik be a víz a csizmába és bent már több a víz mint kint akkor gyanús lett, hogy átázik a guccsim?! Bakker, lehet újat venni.
Ekkor már divatérzékeny lettem a csizmákra és valami egyedit akartam. Annyira nem sikerült egyedire, de a 
Sportsdirect.com oldalon. Ez azért is jó kis csizma, mert a szára állítható és az én bika vádlimra is jó a mérete.

Ez most azért is jutott eszembe, mert most még a lyukasnak is örülnék ha itt lenne velem az irodába, mert nem nagyon szeretnék lábat mosni hazafelé (egész úton), mert én is mikor jövök szandálba dolgozni? Amikor jó kis esős őszi idő van. (Nekem azt mondták, hogy most már jön a jó idő :( ) Igaz a kollégák körében mindig derültséget váltok ki amikor megjelenek a kis margarétás csizmában, de kit érdekel. Sajnálom szétáztatni a szép kis cipellőimet.

Nektek van gumicsizmátok?

Néhány darab amiket szívesen elfogadnék (csak azért, hogy minden ruhámhoz és alkalomra legyen egy megfelelő).



Szívem csücske (Ed Hardy)






Egy kis vadulás
Csokiimádóknak (így nem árt meg)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése