Rendszeres olvasók

2011. augusztus 3., szerda

Napi smink - lila és barna + Oriflame Power Shine rúzs teszt

meg kell állapítanom, tényleg szájfény és rúzsfüggő lettem. Ha a kezembe akad bármilyen katalógus vagy akármelyik drogériába betévedek vennem kell valamelyiket a a kettő közül. A legutóbbi szerzeményem az Oriflame Power Shine Golden Pink árnyalatú rúzsa volt.

690 Ft-ért vettem


Power Shine Golden Pink
 Nagyon szép természetes színe van, telis-tele csillámokkal. Az illatáról egyből a gyerekkorom sárgadinnyés rágója jutott eszembe. Felvíve nagyon könnyű és nem tapad, ragad. Ami nagyon nagyon pozitív, hogy kibírja az evés ivást is. Reggeli után direkt csekkoltam a számat és a csillámok még mindig a helyén maradtak, igaz a szín megkopott, de azt gyorsan pótoltam. Nagyon jól hidratálja az ajkakat, puha, selymes lett tőle a szám. 
(A csomagolása viszont annyira műanyag, hogy ilyennel még nem is találkoztam.)

A mai napra egy lila barna kombóval készültem.

 
 
 

Szem:
Art Deco alap, majd a szemhéjamra került a Danni paletta egyik világos lila árnyalata. 
A mélyítővonalra és a fölé kétféle barnát mostam össze.A belső szemzugba, hogy kinyissam a tekintetemet tettem egy pöttynyi fehéret. Essence tusfilccel kihúztam a felső szempilla vonalát.
Az alsó szempillatövet fekete szemceruzával, majd pedig lilával satíroztam el.

3 megjegyzés:

  1. Szép színe van a szájfénynek és a lila is tetszik, ma lilás napok vannak , több blogban láttam ma világos lilát :I

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az időjárás miatt mindenkinek őszies hangulata van :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép!
    http://www.itsbellatime.blogspot.com/

    VálaszTörlés