Rendszeres olvasók

2011. augusztus 2., kedd

Catrice szemhéjalapozó teszt

Mint már a tegnapi postban említettem, a Müllerben jártam és nem csak körömlakkot vettem :)

Megláttam, hogy a Catrice-nek van szemhéjalapozója és mivel nem volt egy eget rengető ára így gyorsan a kosárban landolt. (1200 Ft.)

Alig vártam, hogy másnap kipróbálhassam.



Az Art Deco alapozóval ellentétben ez applikátoros. Ez nekem csak azért negatívum, mert ki tudja mennyi marad benne felhasználatlanul, ezt tuti nem tudod teljesen kitörölni.


Egy árnyalatban lehet kapni, az illata számomra beazonosíthatatlan.




Nagyon hamar szárad, ezért gyorsan  el kell dolgozni a szemhéjon. Ami nekem reggel fel sem tűnt amikor sminkeltem, hogy csillámos. Ezt csak akkor láttam amikor a képeket készítettem és elkentem a kezemen.

Nem tudom, mennyire látszik. Én látom :)

A véleményem nem túl jó. Lehet, hogy csak az én szemhéjammal van a gond (igaz az Art Decoval  készült sminkem 12 órát simán kibír, lásd itt ).
A színek szépen eldolgozhatóak rajtra, könnyebben mint az Art Decon. De a tartóssága?!


Reggel, indulás előtt.

17 óra körül


Az az érdekes, hogy azon a részen eddig még soha nem kopott le a szemfestékem. Az, hogy mikor kezdett elmászni a sminkem nem tudom, mert nem volt időm kontrollálni napközben.

Lehet, hogy pár óra időtartamra és amikor nincs nagyon meleg és persze nem problémás a szemhéjad, akkor jó. De én inkább maradok az Art Deconál. (Igaz várom már, hogy megjöjjön az Urban Decay alapozóm :D)

3 megjegyzés:

  1. Ez a lila nagyon szép, imádom a lilát! A végeredmény már kevésbé tetszik...nem gondoltam volna hogy ennyire nem bírja a strapát ez az alap.

    VálaszTörlés
  2. De milyen "érdekes" helyen kopott le :))

    VálaszTörlés
  3. De érdekes :O Nekem simán bírta, pedig nem gondoltam volna, mert nem könnyű eset a szemhéjam... Nekem csak picit megkopott kb. 10 óra elteltével a festék színe, de nem volt csíkokba gyűlve a festék meg semmi. Ezen most meglepődtem... :O Tényleg mennyire más mindenkinek a bőre...

    VálaszTörlés