Rendszeres olvasók

2011. szeptember 19., hétfő

L.A. Colors 10 paletta vélemény

Ezt a palettát még a nyaralás alatt sikerült megszereznem. Nagyon tetszett, hogy olyan selyemcukor színek vannak benne.

 
 
Vakuval
Vaku nélkül
 
 

 
Egy elég kemény textúrájú festékről van szó, puha ecsettel nem igazán lehet felvenni a festéket belőle. Nem nagyon vagyok applikátor párti, de azzal amit ehhez adnak gyárilag nagyon szépen lehet dolgozni. Minimálisan pereg a festék a használat során, ez látszik is, ha a paletta képét felnagyítjátok.
Nagyon szépen pigmentált, és jól kombinálhatóak a színek egymással.

Ami nekem nagyon tetszik benne, hogy lehet játszani a hatásokkal. 
Vakuval.
Vaku nélkül.
A jobb szememnél úgy használtam az applikátort belemártottam a MAC FIX+-ba mártottam, így a lila szín sokkal intenzívebb lett. Ugyan azzal a színnel tudsz nappali és esti sminket is készíteni. 
 
 
Most nézem, hogy ezen a képen rendesen kancsal vagyok. Pedig nem is :)
Nekem nagyon bejön ez a paletta, szerintem sokat fogom használni.

1 megjegyzés: